Avatar billede spilihp Nybegynder
21. maj 2002 - 09:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Plexiglas til PC

Jeg vil spørge om hvor man kan købe plexiglas til PC´er således at man kan se ind i den ----  har fundet det på følgende side:

http://www.moddingzone.com/gallery/?m=view&st=20&pp=10

Spilihp

Avatar billede zapzone Nybegynder
21. maj 2002 - 09:04 #1
Hvis du bare mener en ganske alm. plexiglas plade, så kan du få det i de fleste byggemarkeder, jeg vil dog råde dig til at lede efter en "rest" altså en lille stump som de har til at ligge, istedet for at de skal til at skære et stykke ud, derved kan du spare en hel del, da plexiglas er rimeligt dyrt...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
21. maj 2002 - 09:10 #2
Som zapzone skriver, eller her:

http://studiedata.dk/group.asp?group=161
Avatar billede zapzone Nybegynder
21. maj 2002 - 09:19 #3
Ja som Taskmgr også skriver det kan man også bestille dem som et såkaldt "KIT", hvilket jeg mener er røvrenderi, da de er alt alt for dyre, det eneste der medfølger i disse kits er en færdigskåret plexiplade, og nogle gummilister. Gummilisterne kan du også købe i byggemarkedet, og koster heller ikke alverden.

Så hvis du er smart så går du ned i dit byggemarkede og finder en stump plexiplade til en 50'er og nogle gummilister til 10,- pr. meter.
Så har du sparet 175,- + porto. Det vil sige du har mindst 200,- ekstra til cola og pizza i denne måned, og det er vel også værd at tage med :)
Avatar billede spilihp Nybegynder
21. maj 2002 - 09:20 #4
--hvordan sætter man det i
Avatar billede zapzone Nybegynder
21. maj 2002 - 09:26 #5
Du skærer den ønskede figur i siden af dit kabinet, og blander en god håndfuld epoxy lim, og klistrer din plexiplade på den anden side.
Alt efter hvilken gummiliste du har skulle du nok overveje om du skulle sætte listerne i først.
Avatar billede spilihp Nybegynder
21. maj 2002 - 09:33 #6
jeg skal vel skære i mit kabinette ik
Avatar billede zapzone Nybegynder
21. maj 2002 - 09:42 #7
jo
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. maj 2002 - 10:21 #8
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. maj 2002 - 10:21 #9
sorry , så ikke det allerede var her!
Avatar billede japp Nybegynder
21. maj 2002 - 15:04 #10
Avatar billede iq-n Nybegynder
21. maj 2002 - 15:36 #11