Avatar billede znipestar Nybegynder
20. maj 2002 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

DVD

Hej

Mit navn er Steffen, og har lige købt et sæt højtalere (2 stk), og havde tænkt mig at købe en DVD afspiller og en reciver. For så til sidst at forbinde dem til hinanden, men jeg har ikke lige råd til en resiver lige nu, men så tænkte jeg på :

- om ikke det er muligt at høre ens CD'er uden en resiver?

- og om alle DVD afspillere passer til alle nyere højtalere?

- og hvad skal jeg kigge efter, hvis jeg gerne vil ha' en DVD som kan afspille CD-R (altså brændte CD'er)?

- og hvad er prisen på sådan en fætter?

Håber i kan hjælpe........

lig evt. et DANSK link til hvor man kan bestille DVD afspillere¤

vh Steffen
Avatar billede dskytte Nybegynder
20. maj 2002 - 20:07 #1
Dette er et computer forum !
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2002 - 20:14 #2
spørgsmålet er flyttet til fri debat hvor det ikke nødvendig SKAL omhandle IT.

john_stigers - coadmin
Avatar billede dskytte Nybegynder
20. maj 2002 - 20:19 #3
OK
Avatar billede rs2000 Nybegynder
20. maj 2002 - 20:56 #4
Du kan ikke få den til at spille musik uden en forstærker.
Prisen er fra ca.1000kr og så op efter.
De er ganske ude mærkede dem de har til 1000kr i Fakta,Bilka eller hvad de nu hedder.
De er både kodefri og afspiller DVD,VCD,SVCD,MP3,CD,CD-R og CD-RW
Her er der nogle DVD maskiner,men ikke de helt billige:-)
http://www.dvdpriser.dk/
Avatar billede spilihp Nybegynder
21. maj 2002 - 09:07 #5
du kan ik få en dvd hvor du kan se cd-r film

du mener vel vcd -svcd

spilihp
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 11:01 #6
sphilip> rs2000 mener at den kan afspille CD-R ;)