Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:19 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Gratis Email, der kan sættes op i Outlook Express?

Hotmail duer ikke efter de har sat en 2 mb limit på.
Er der andre gratis emails, som kan sættes op i Outlook, gerne med op til 10 mb plads, som ikke forudsætter man er kunde hos et bestemt internetselskab?
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:23 #1
du kan købe en af mig til 20kroner om måneden. Din adresse bliver ditnavn@ellernoget.dk
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:25 #2
*LOL* Hvorfor tror du jeg skrev gratis?
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:25 #3
*GG* det var nu oz en joke =)
Hvad kan du ellers tilbyde for en adrese? *G*
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:27 #4
Helt ærligt så hold dine kommentarer for dig selv, hvis du ikke kan sige noget brugbart og seriøst. Det her er støj for såvel mig som andre brugere på E.
Avatar billede resten Nybegynder
20. maj 2002 - 12:29 #5
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:31 #6
Resten: Det ser ikke ud til, den kan sættes op i Outlook, det er ikke en webbaseret, jeg er ude efter;)
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:38 #7
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:41 #8
POP3 mail server: mail.mailme.dk (kun for abonnenter)
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:43 #9
Avatar billede riversen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:45 #10
hotmail.com kan sættes op i outlook express
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:45 #11
DOH Riversen: Prøv at spare min tid ved at læse mit spørgsmål!
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:46 #12
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:47 #13
Expires after three months of disuse.
Old messages expire.
Frequency of checking for new messages restricted.

Kosnes, please læs selv siden igennem inden du poster.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:47 #14
sorry....hvad med tdc, get2net og hvem der ellers er? kender ikke deres begrænserninger pt.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. maj 2002 - 12:47 #15
begrænsninger even
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #16
Opt-out subscriptions available for as low as $0.99/month.

Kosnes gider du ikke bare lade være med at poste, hvis du ikke engang selv gider læse igennem på deres sider om de overholder de imple krav, jeg har stillet op.
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 12:49 #17
Riversen: Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg;)

HVOR ER EKSPERTERNE I DAG?????
Avatar billede kosnes Nybegynder
20. maj 2002 - 12:56 #18
Denne her burde kunne opfylde dine krav... ?!

http://www.myrealbox.com
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. maj 2002 - 23:38 #19
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. maj 2002 - 23:39 #20
sri læs
http://www.home.no
N.
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 23:41 #21
Hvor ser du den kan sættes op i outlook nilsen?
Avatar billede nilsen Nybegynder
20. maj 2002 - 23:53 #22
ga
Se om du ikke finner noe her.
http://www.home.no/medlem/faq.cgi#4.3
mvh
N.
Avatar billede simonia Nybegynder
20. maj 2002 - 23:57 #23
hmm oki nilsen, dagens bedste bud:) kigger på det i morgen. tack
Avatar billede simonia Nybegynder
28. maj 2002 - 13:26 #24
beklager nilsen,. kan ikke bruge den, har imidlertidigt selv fundet et bud.
Avatar billede nilsen Nybegynder
29. maj 2002 - 00:13 #25
ga
ok
hva har du fundet?
n.
Avatar billede resten Nybegynder
29. maj 2002 - 08:58 #26
Jeg vil også gerne vide hvilken løsning du har fundet simonia.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:32 #27
SIDE2 mail www.side2.dk du får 10Mb lagerplads adgang via WAP m.m. og kan sættes op i Outlook :-)
Avatar billede bbrockie Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:44 #28
Jeg har selv brugt www.gmx.net i et par år. Heldigvis fik jeg oprettet min email adresse da siden stadigvæk var på engelsk (nu er den vist kun på tysk), og har derfor fået sat eller mine configurationer op.

Ellers en ganske stabil server - har aldrig haft nogle problemer med dem!

Hvis ikke du har tyskerblod i årerne og har haft skolegang i de seneste år, ville jeg nok prøve at registrere mig hos dem, sætte det hele op, og derefter bare bruge Outlook som var det enhver POP3 server, ved at bruge Google's "translate-" (oversættelses-) funktion på http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.gmx.net&langpair=de%7Cen&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools
<--- (eller gå ind på www.google.com og klikke på "language tools" på forsiden)

Godt nok en anelse besværlig løsning til at komme i gang; siden er nu engang på tysk(!) - men så snart registreringen og konfigurationerne er i orden, er du fri for nogensinde at tænke på det igen.. og så har du oven i købet en fin og stabil POP3 email adresse :)