Avatar billede rasmuslp Nybegynder
19. maj 2002 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

98 se dk/englesk .reg fil...

Jeg er (eller et lorteprogram er) kommet til at slette en streng jeg skal bruge til min 98 klient i forbindelse med min server...

Hvis alle der ser denne tråd som har en 98 SE maskine i nærheden vil sende mig følgende nøgle til min mail rasmuslp@hotmail.com vil jeg være meget taknemmelig!!

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders]

og alt hvad den indeholder
Avatar billede spectual Nybegynder
19. maj 2002 - 15:56 #1
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
19. maj 2002 - 15:59 #2
øhh... er det fra en 98 maskine???
Avatar billede spectual Nybegynder
19. maj 2002 - 16:02 #3
nej det er det faktisk ikke - men jeg tvivler på at der er stor forskel.
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
19. maj 2002 - 16:04 #4
tro mig... der er meget stor forskel

Der er under halvt så mange parametre, og der der med &userprofile% er lavet på en anden måde...
Avatar billede spectual Nybegynder
19. maj 2002 - 16:06 #5
okay.. jeg har desværre ingen win98 maskine lige ved hånden. kan sikkert godt skaffe een hvis jeg får noget tid.
Avatar billede spectual Nybegynder
19. maj 2002 - 16:07 #6
øhm.. jeg har en nabo, der kører win98 - men han er vist ikke hjemme lige nu.
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
19. maj 2002 - 16:07 #7
k. så må jeg jo vente...
Avatar billede halifax Nybegynder
19. maj 2002 - 16:17 #8
Fra en 98SE (DA) stand alone pc og ikke på Internet er følgendei højre side af databasen:

Navn          Data
(Standard)    (værdien er ikke defineret)
AppData        c:\WINDOWS\Profiles\Navn\Application Data
Cache          C:\WIONDOWS\Temporary Internet Files
Cookies        C:\WINDOWS\Profiles\Navn\Cookies
Favorits        C:\WINDOWS\Foretrukne
History        C:\WINDOWS\Profiles\Navn\Oversigt
Personal        C:\Dokumenter

hvor "Navn" er brugernavnet, det er logget på Windows.