Avatar billede rasmuslp Nybegynder
18. maj 2002 - 22:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logonscript vil ikke kører .reg

Jeg har sat en linux server op med samba som jeg godt kan logge på og mit logonscript funger fint.

(Den anden maskine i netverket er 98 se dk)

Men jeg har lavet en .reg fil som sørger for at holde nogle ændrigner i regdatabasen ved lige, men når den skal kører den (som noget af det sidste i logonscriptet) så sigger den at den ikke kan importerer filen og at er muligvis er en fejl i filen...

Men jeg har så prøvet at kører filen "manuelt" efter at computeren var startet for at teste filen og så viser det sig at den virker fint nok. jeg har tjekket med regdatabasen at ændringen er lavet...

Nogen der kan forklarer hvorfor at den ikke vil kører .reg filer??
Avatar billede gathond Nybegynder
19. maj 2002 - 09:43 #1
hvordan prøver du at køre dem, hvis du blot angiver filnavnet i scriptet kan det jo tænkes at den bruger den som en exe.
Men hører dette spg mon ikke til under windows?
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
19. maj 2002 - 10:13 #2
Hmm... Det gør det måske... Jeg tænkte bare lige på linux fordi at det jo er der sambaserveren kører... jeg smidder det derover i stedet.