Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
16. maj 2002 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Oprettelse af flere E-mails hos Tiscali

Jeg forsøger at oprette nogle ekstra E-mails hos Tiscali, men har lidt problemer. Hvad skal man skrive hvor der står:

Brugernavn. Brugernavnet der hedder noget med 6x05xxx eller brugernavnet fra min mail?

Adgangskode. Er det den til min nuværende mail eller den som jeg bruger til at konfigurere routeren?
Avatar billede hub Nybegynder
16. maj 2002 - 21:15 #1
Prøv at spørge også på usenet. Hent newsgroups fra Tiscali og tjek dem..
news.worldonline.dk
Avatar billede provins.poul Nybegynder
17. maj 2002 - 13:40 #2
du skal skrive som brugernavn din nye email adr.
din password er den nye du får..
Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
17. maj 2002 - 13:53 #3
Tror ikke jeg forstod det svar. Skal jeg så skrive den nye E-mail adresse to steder?
Avatar billede gathond Nybegynder
20. maj 2002 - 08:58 #4
jens: for at logge ind i email administration mener jeg du skal bruge dit nuværende mail brugernavn og password, men det er muligt at jeg husker forkert
Avatar billede Jens B. Thuesen Nybegynder
21. maj 2002 - 14:54 #5
Hvis jeg bruger mail brugernavn og password står der at brugeren ikke kan valideres.
Avatar billede matic Nybegynder
16. juni 2002 - 17:37 #6
du skal bruge 6x05xxx@tiscali.dk og du skal så skrive det du ønsker før @ og skrive det kodeord du ønsker 2 gange
Avatar billede matic Nybegynder
16. juni 2002 - 17:38 #7
oops og det er jo her på denne side http://funktioner.tiscali.dk/adsl/tilfoejemailadresse.php