Avatar billede hanzi Nybegynder
16. maj 2002 - 18:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Q315074, Hvem har filerne Setupldr.exe og Binlsvc.dll

Hej!
Jeg har fået et problem med RIS'ning af mine arbejdsstationer. Problemet er omtalt i Microsoft support dokumentet Q315074: http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q315074

Desværre vil MS ikke ryste ud med filerne uden at du ringer og tigger og be'r dem om dem. Det gør jeg ikke, jeg spørger jer! Har en af jer de omtalte filer?

Det *skal* naturligvis være de rigtige filer, som er omtalt i dokumentet, for at man kan få pointene!

Filerne:
The Windows 2000 English-language version of this fix should have the following file attributes or later:

Date      Time      Version        Size    File name
-------------------------------------------------------
30-Jan-02  17:13:18  5.0.2195      211,216 Setupldr.exe
30-Jan-02  17:07:12  5.0.2195.4891  93,968 Binlsvc.dll

Glæder mig til at høre jeres seriøse svar! :)
Hanzi!
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. maj 2002 - 19:43 #1
Sidst jeg skulle have sådanne filer, ringede jeg til Microsoft. Der var de heller ikke helt glade for at give dem ud - men efter en uges tid, modtog jeg hotfixet.
Avatar billede hanzi Nybegynder
25. maj 2002 - 21:47 #2
Okay, det gjorde jeg så. Jeg ringede til MS og fik et link til filerne. Det giver dog ikke point goulduck...
Avatar billede hanzi Nybegynder
28. februar 2003 - 12:11 #3
må hellere må lukket...