Avatar billede intenz Novice
16. juli 2000 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

GameRift.net

Lur lige på det her design.

Skrifttypen bliver snart ændret til Verdana. Dette skal ikke kommenteres, og links'ne virker ikke!

Bare designet.
Avatar billede xxx222 Nybegynder
16. juli 2000 - 23:04 #1
Jeg er bestemt ikke vild med dit farvevalg!!!

Sort er ikke godt, prøv med noget lidt mere brugervenligt ;-)

Dine menu bokse er flotte!!

Ellers ikke mere at sige endnu (Du er jo ikke helt færdig, vel??)

7@13

+ Dine bokse
- Sort!!
Avatar billede streak Nybegynder
16. juli 2000 - 23:21 #2
den er ..... skal vi sige .... SORT !!!
Der er noget galt med den... den virker ikke NS !!! Fix det lige !!

--- Den virker ikke i NS !!
Avatar billede streak Nybegynder
16. juli 2000 - 23:24 #3
Hvis man ser den i IE ... ser den ret sej ud !!! Fedt design !!
Det gør ikke noget at den er sort... bare du holder dig til den hvide tekst, sp er det ikke noget problem. Det er dog stadig et problem at den kun virker i IE. Den skulle vel altdrig være lavet i Frontpage ???
Avatar billede streak Nybegynder
16. juli 2000 - 23:25 #4
UPS !! Det var et svar !!
Avatar billede xxx222 Nybegynder
16. juli 2000 - 23:31 #5
Dum holdning at have med hensyn til sort baggrund og hvis tekst - DET HOLDER IKKE EN METER!!!!!

Folk kan ikke holde det ud!!!!
Avatar billede keysersoze Guru
17. juli 2000 - 00:01 #6
den er MEGET sort... resten af designet (altså billederne) ser fint, pænt og overskueligt ud, men det bliver for sort i baggrunden...

en lille detalje; ville det ikke se lidt pænere ud, hvis top-menuen og menuerne i venstre side lå lige??? toppen er lidt til højre i forhold til de øvrige menuer...

8@13 - ret det sorte og evt toppen, og en højere karakter bliver givet!
Avatar billede intenz Novice
17. juli 2000 - 00:38 #7
Jeg er enig med det sorte.

Da det ikke er mig der har lavet det, ved jeg ikke om han lavede det i Frontpage (sikkert!)

Netscape virker også nu, jeg ved ikke hvad der var galt, men det virker i hvert fald nu!

- Intenz
Avatar billede fico Nybegynder
17. juli 2000 - 12:54 #8