Avatar billede a_s_k Nybegynder
12. maj 2002 - 13:31 Der er 5 kommentarer

Music Search Online - VÆK

Den anden dag ledte vi efter noget på nettet, pludselig kom der en masse popups og vi trykkede bare "Ja" til det hele.
Nu har den så installeret et program der hedder Music Search Online. Det starter op sammen med computeren, og så popper der RIGTIG mange Netværk-Via-Modem loggons op.
Der efter kommer der en fejl om programmet har lavet en ulovlig handling, og man skal lukke det.

Vi vil bare af med det nu!!!!
Hvordan, vi kan ikke finde noget bibliotek til det, og fejlen sker i en *.*tmp fil, som har forskelligt navn hver gang man starter.
Hvordan får vi den til at lade være med at åbne??? Det er ligemeget om det kommer ud af computeren, bare det ikke åbner op!

På forhånd tak..
Avatar billede blackpussy Nybegynder
12. maj 2002 - 13:37 #1
Hvis i ikke har så vigtige ting på jeres Computer ville jeg formatere den..
men hvis der er mange vigtige programmer, så gå ind på www.antivirus.dk der kan i se om det er nimda programmet har, for så kan man have problemer med at slette det.
(Da jeg havde Nimda, fik jeg lidt over 400 Popups, så min Pcér gik ned...)
MVH
BlackPussy
Avatar billede a_s_k Nybegynder
12. maj 2002 - 14:03 #2
Andre forslag?
Kan man ikke ændre i en *.*ini fil, så programmet ikke starter!?
Avatar billede carstengp Nybegynder
12. maj 2002 - 14:17 #3
Netværk via modem... så må det vel ligge i kontrolpanel/internetinstillinger/forbindelser
Avatar billede carstengp Nybegynder
12. maj 2002 - 14:20 #4
Hvis det starter sammen med windows, så ligger det i registreringsdatabasen.
skriv regedit i "kør" menuen
gå til HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/WINDOWS/CURRENTVERSION/RUN
(Og vær sikker på, at det er det rigtige program du sletter)
Avatar billede tjacob Juniormester
12. maj 2002 - 16:50 #5
Prøv også at skrive msconfig i "kør", og se hvilke programmer der står under fanen "start". Her kan du så slå de uønskede fra.

/tjacob