Avatar billede sookdeo Nybegynder
08. maj 2002 - 18:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ace.filer

Jeg har downloaded en NO-CD fil til Medal of Honor. Det er en enkelt ace.fil. Hvordan f.... skal jeg åbne den og med hvilket program? Jeg skal jo erstatte den oprindelige EXE.fil fra spillet med ace.filen????
Avatar billede otis Nybegynder
08. maj 2002 - 18:21 #1
hent winace www.winace.com iirc
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. maj 2002 - 18:22 #2
wwww.winrar.com

et godt bud som pakkeprogram.
Det kan selvfølgelig også pakke ace filer ud
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. maj 2002 - 18:22 #3
skulle vist være www.winrar.com :-)
fremragende pakkeprogram :D)
Avatar billede thaufer Nybegynder
08. maj 2002 - 18:22 #4
NO-CD... måske ikke heeelt et spm til eksperten....lol
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. maj 2002 - 18:23 #5
thaufer -> Tjoo... Mange spilproducenter udgivet en crack, så man ikke behøver putte sin cd i, hver gang man skal spille.
Avatar billede otis Nybegynder
08. maj 2002 - 18:23 #6
jeg smider også et svar så :P..
det var www.winace.com :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. maj 2002 - 18:25 #7
otis -> JA, tror jeg han har bemærket !! :)
Avatar billede otis Nybegynder
08. maj 2002 - 18:25 #8
gizmo, så så :P
Avatar billede thaufer Nybegynder
08. maj 2002 - 18:25 #9
fair nok der... ;)
Avatar billede cborg Nybegynder
08. maj 2002 - 18:28 #10
en no-cd patch er faktisk ikke ulovlig... den kan selvfølgelig bruges sådan. Fx til brugere der har slidt sin cd op eller har mistet den, men allerde har betalt licens... heh - men må dog at no-cd patche altid bruges til det ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
08. maj 2002 - 19:49 #11
Gizmo-gizmo: Adressen til WinRAR's side er www.rarsoft.com =)
Avatar billede initializing Nybegynder
08. maj 2002 - 19:49 #12
Og de har søreme skiftet adresse til http://www.rarlab.com/ =)
Avatar billede jimsim Nybegynder
08. maj 2002 - 20:59 #13
Jeg kunne godt tænke mig at se en producent's HP hvor der ligger en no-cd-patch. Har I lige nogle ved hånden... for jeg har aldrig set en på en producents HP.
Kan hellere ikke lige se hvorfor de skulle gøre det, hvis de først har lave en sikkerhedforanstaltning, og så derefter at ligge en patch ud... men jeg gælder mig da til at se nogle url'er.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. maj 2002 - 21:06 #14
puhh... kan ikke lige huske det. Men jeg er SIKKER på, at jeg har set det. Det var den officielle side.
Avatar billede sookdeo Nybegynder
09. maj 2002 - 16:08 #15
Tak for svarene.... jeg har heller aldrig set nogle producenter udbyde NO-CD-filer, men min samvittig er helt intakt eftersom jeg har købt spillet på lovlig vis!!.... men spillet kører jo hurtigere når du kører det fra harddisken!!!!!