Avatar billede remo007 Nybegynder
08. maj 2002 - 09:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lave et admin modul

jeg skal have lavet et lille admin modul

hvor jeg kan rette

Overskrivt
Tekst
og oploade et billde

hvem vil score nogle hurtig point.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. maj 2002 - 09:16 #1
Avatar billede hirayz Nybegynder
08. maj 2002 - 09:17 #2
Inde på http://www.aspsmart.com/ kan du finde ASPSmartUpload som nok er det bedste gratis upload komponent, der er også masser af eks. til hvordan du laver upload til mapper osv.

asp.dk
script.dk
activedeveloper.dk
her kan du nok også finde hvad du leder efter ...
Avatar billede proboss Nybegynder
08. maj 2002 - 09:35 #3
du finde også mange sourcecodes online værktøjer på www.solutions2all.dk
Avatar billede c Nybegynder
14. maj 2002 - 11:10 #4
Hejsa!

Du kan forholdsvis nemt lave det med ArtikelEditor, som du kan hente fra www.3wp.dk på den måde kan du finde dine sider frem og putte det ind derhvor du skal for at rette i den der er en indebygget mulighed for at upload billeder og og bruge billeder der ligger på serveren.

mvh
Christian
Avatar billede remo007 Nybegynder
29. august 2002 - 07:55 #5
jeg har klaret det selv, sorry.  Så jeg lukker spørsgsmålet