Avatar billede morten6062 Nybegynder
07. maj 2002 - 22:07 Der er 8 kommentarer

Nedlukning af computer i windows XP

Jeg har lige fået installeret windows XP på min computer. Problemet er, at når jeg forsøger at lukke computeren ned, så genstarter den i stedet for. Hvordan kan jeg få den til at lukke ned normalt?
Avatar billede nicidem Nybegynder
07. maj 2002 - 22:10 #1
Hvad andre programmer har du installeret?
Eller har du KUN installeret XP?
Avatar billede kapla Nybegynder
07. maj 2002 - 22:11 #2
Avatar billede stensen Nybegynder
08. maj 2002 - 00:23 #3
http://www.tweakxp.com/tweakxp/performance_tweaks.asp
Du kan også prøve denne, side...;-)
Avatar billede halifax Nybegynder
08. maj 2002 - 02:10 #4
Microsoft artikel
Windows XP Restarts When You Try to Shut Down Your Computer
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q311806
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2002 - 02:23 #5
Ellers prøv at fjerne hakket i genstart automatisk ved systemfejl og se så hvad der sker og om den evt kommer med en fejl meddelse.
H-klik på denne computer-egenskaber-avanceret-indstillibger under start og genoprettelse.
Avatar billede bat1234 Juniormester
08. maj 2002 - 15:37 #6
Har du også Roxio Easy CD-creator installeret!?  Hvis du har det så er det den der er årsag til problemet. Den er ikke umiddelbart kompatibel med XP. Problemet løses ved at hente et XP-patch til Easy CD-creator. Så forsvinder genstartsproblemet også.
Avatar billede halifax Nybegynder
08. maj 2002 - 16:17 #7
bat1234 - Hvis du gider læse tidligere indlæg med de henvisninger der er, vil du se at problemet med Easy CD-Creator ER nævnt i Microsofts artikel. Det er dobbeltkonfekt, at du svarer det samme!
Avatar billede bat1234 Juniormester
08. maj 2002 - 16:59 #8
halifax - Jah, men det gider jeg ikke...