Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 19:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logitech Cordless Desktop Optical

Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical (Tastatur og mus)(Trådløs) Når jeg vil sætte det trådløse tastatur i min bærbar så kan jeg ikke skrive på tastaturet. Bag på min bærbar er der ikke noget hul til et Tas. men der er til en mus. Jeg har set andre steder at man bare kunne sætte tas. ind i hullet hvor musen rigtig skal sidde og så virker det men det gør det ikke hos mig. kan man få en PS/2-adapter hvor man både kan få en mus og et tas. i? HVis man kan hvor meget koster sådan en fætter?

Håber at der er en der kan hjælpe mig!!!!!!!!

//Tjavz.dk//
Avatar billede alternativezero Nybegynder
07. maj 2002 - 19:09 #1
Hmm... Jeg ved ikke rigtigt, men prøv at spørge på edbpriser.dk - hvis det findes, har de det garanteret!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. maj 2002 - 19:11 #2
ja det kan du godt (har selv et) - jeg kalder det et U stik - og jeg kan faktisk ikke huske om det er den korrekte betegnelse (sorry). Koster ikke alverden, mener jeg gav omkring et par hundrede...

Hvis du går ind i en edb-forretning for fortæller hvad du skal bruge er de ikke et øjeblik i tvivl..

Alt afhængigt af hvilken type bærbar du har skal du dog passe på med at installere driverne, kan give problemer... Har selv oplevet at musen gik totalt bananas (oprettede genveje, lukkede programmer op osv). Troede jeg var blevet vandvittig - lol
En skam at jeg ikke kan bruge driveren, da det bla betyder at min scroll-tast ikke virker.....

Så når du har fået dit U-stik så prøv lige at se hvordan det funger uden drivere - god jagt
/Susanne
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 19:14 #3
susanne_larsen>> Jo tak skal du have, den bærbar jeg har er en IBM ThinkPad. Men kan man ikke bare sætte tas. stikket i mus. hullet ??
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
07. maj 2002 - 20:19 #4
ohh welcome in the club - den bliver du glad for - hvis du ikke allerede er det - lol

jo da stikket har 2 udgange en til dit tastatur og et til din mus. Kender godt Logitech Cordless Desktop Optical (har faktisk næsten lige installeret for en bruger, men kan s... ikke lige huske om der er en box til både mus og tastatur, eller om de er indbygget i en - pinligt...)

Du køber et U-stik sætter det i porten og kobler tastatur og mus på...
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 06:50 #5
susanne_Larsen>> Ok, takker mange gange for hjælpen, Du ved vel ikke helt hvor meget sådan et U-stik koster vel ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
08. maj 2002 - 12:57 #6
kan skitte helt huske det, men mener at jeg gav omkring 2-300 kr....
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
09. maj 2002 - 12:00 #7
susanne_larsen>> Kan det passe at den hedder "ADAPTER PS/2 SPLITTER, SÆT 2 I ET STIK" Eller er jeg helt ved siden af?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. maj 2002 - 19:33 #8
jep there Y go... :)

Her et link jeg lige har fundet

http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-kabel/kabel04/kabel9070.html

sgi godt nok faldet MEGET i pris siden jeg købte - men det gør vel ikke noget :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
09. maj 2002 - 19:35 #9
by the by ...

mht til evt problemer med at installere drivere mener jeg selvfølgelig drivere til dit externe keyboard/mus :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. maj 2002 - 18:45 #10
>tjavs
va så har du fået købt dig en PS/2 split adapter ???
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. maj 2002 - 19:59 #11
susanne_larsen>> Hva så Susanne!! ;-)
Nej jeg har ikke fået købt den endnu men jeg køber den snart. Jeg skal nok skrive når jeg har fået købt den. Og fortælle om det virker eller ej selvom det brude virke.
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
10. maj 2002 - 20:03 #12
Susanne_larsen>> Ved du hvor meget det ca. kommet til at koste hvis jeg bestiller det igennem deres hjemmeside? Det er jo fra Odense at de sender det fra.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. maj 2002 - 21:24 #13
S********

pris for adapter kr 64 + 60 (levering) = 164

http://www.proconsult.dk/infoside/fragt/fragt-pd.html

hvis du bor i DK that is :)

undrer mig ikke hvis du har den senest på dag 2 efter bestilling, da de er ret hurtige.
Under alle omstændigheder slipper du noget billigere end jeg gjorde :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. maj 2002 - 10:42 #14
lol - ups hvis jeg nu ligger de 2 tal rigtigt sammen, er det nok bedre

ialt 124 :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
11. juni 2002 - 13:41 #15
tjavz>> er du blevet en lykkelig haleløs museejer??
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. november 2002 - 20:51 #16
lukketid ?
Avatar billede tjavz.dk Nybegynder
30. maj 2003 - 10:16 #17
Hej Susanne, har ikke fået købt den... He He.. undskyld jeg først skriver nu, selvom jeg har set du har skrevet...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juni 2003 - 14:09 #18
;) helt ok. Var det ikke nødvendigt alligevel ? er ellers en god opfindelse :)