Avatar billede pctiger Nybegynder
07. maj 2002 - 13:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne liste over tidligere afspillede video etc.

Hvordan fjerne jeg liste over tidligere afspillede video'er i f.eks MS Media Player (står nederst når jeg trykker på "Filer" og hvordan fjerner jeg f.eks de forslag som Google Search kommer med når jeg taster de første søgebogstaver (site jeg tidligere har besøgt).

Mvh
PCtiger
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:23 #1
har du email.Så kan jeg sende 2 reg. filer der fjerner denne liste..den ene fjerner listen og den anden genopretter den!
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:24 #2
og det andent.. maker søgeordet og tryk delete
Avatar billede pctiger Nybegynder
07. maj 2002 - 13:27 #3
Ok, min e-mail adresse er only_you@sol.dk
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:32 #4
er sendt
Avatar billede klatten Nybegynder
07. maj 2002 - 13:34 #5
Nirvana!! Svar skal være tilgængelig for alle brugere jvf. reglerne. "Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten." Så du bør også uploade disse filer på nettet og smide et link dertil.

Nu ved jeg ikke hvilke filer det drejer sig om, men mht til spørgsmålet om Google, skal du vælge egenskaber for Internet Explorer. Tryk på fanebladet "indhold" og så på knappen "autofuldførelse". Der kan du så vælge at ryde formularer. Det løser dit problem der!
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:37 #6
hmm.. klatten,,har jeg fået point??
Avatar billede klatten Nybegynder
07. maj 2002 - 13:41 #7
ja, det har du!
Avatar billede klatten Nybegynder
07. maj 2002 - 13:42 #8
sorry, gu har du ej!
Jeg smutter lige i mit lille hul igen.....sorry!!
Avatar billede pctiger Nybegynder
07. maj 2002 - 13:43 #9
Jeg har altså givet kurtcobain point, ikk ?
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:46 #10
nope
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
07. maj 2002 - 13:46 #11
men det er iorden