Avatar billede Chewie Novice
07. maj 2002 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende mail

Til Admin/CoAdmin

Ved overgangen til E3 blev der skrevet om en masse mail problemmer, og så vidt jeg kan for stå er de blevet rettet, lige bortset fra mig. Jeg modtager næsten ingen mails !! er det en fejl på min konto eller er det en general fejl ??

Chewie
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 12:22 #1
det er du ikke alene om, hvis jeg har været i et spm. samme da, og en der svarer på det, få jeg sjældent en mail. lidt surt
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 13:18 #2
Jeg får stort set heller aldrig e-mails, men det er n0rmality det skal finde bug'en :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
07. maj 2002 - 13:41 #3
Og n0rmality har UHYGGELIGT travlt for tiden med 17 forskellige projekter, arbejde og skole. Beklager, dudes, skal nok finde tid hurtigst muligt til at kigge lidt source. :)
Avatar billede Chewie Novice
07. maj 2002 - 13:42 #4
Vi venter spændt :o)