Avatar billede sookdeo Nybegynder
06. maj 2002 - 23:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cd-coverprogram printer ikke

Jeg har lige installeret Win2000 og nu kan jeg ikke printe fra mit cd-coverprogram, som er MediaFACE Fellowes v.1,2. Det har altid virket med WinME og min printer virker med alle andre programmer jeg printer fra. Hvad kan der være galt. Hvorfor virker mit coverprogram ikke med Win2000???
Avatar billede pentium4 Juniormester
07. maj 2002 - 05:20 #1
Det er vel fordi der ikke er drivers til Win2000, men kun til Win98 og ME.
Jeg har prøvet at lede på www.google.com men har ikke kunnet finde nogen steder hvor der stod, at den understøttes af Win2000.
Avatar billede sookdeo Nybegynder
07. maj 2002 - 22:49 #2
Jeg opgraderede til vers.2..... det virkede.