Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 09:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kommando-prompt

Hejsa.

Jeg leder efter en kommando-prompt til WinXP, li'som den der er i forvejen "Command Prompt".

Krav: Skal kunne smide nogle themes på, så den passer til mit desktop.

Tak på forhånd ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. maj 2002 - 09:53 #1
gå ned i kør (Run på engelsk) og skriv cmd
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 09:54 #2
læs lige mit spm. igen...
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2002 - 11:06 #3
jeg forstår ikke hvad du mener, themes passer til GUI og ikke i et "DOS" miljø.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 11:14 #4
retaxes >> Jeg er heller ikke sikker på at det findes :)

Men på f.eks. en Linux-box med en GUI (KDE etc), findes der utallige terminaler, hvor man kan køre kommandoer. Også til at skinne

Derfor tænkte jeg om det måske var muligt at det fandtes til Windows?

Self. vil jeg ikke ha' en lyserød konsol, men at den sorte baggrund kan gøres gennemsigtig kunne være godt :) - og den må gerne være lidt smartere en cmd.exe
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2002 - 11:22 #5
jeg har aldrig hørt om skins til en kommandoprompt, men muligvis noget der kan laves i 4dos, du får en link til JP.Software

http://www.jpsoft.com/
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 18:06 #6
Tyder ikke på at der er noget brugeligt.

Ellers tak for opmærksomheden :)
Avatar billede stensen Nybegynder
07. maj 2002 - 23:57 #7
http://www.tweakxp.com/tweakxp/
Tjek denne side. Jeg har brugt den mange mange...;-)