Avatar billede razorgoose Nybegynder
02. maj 2002 - 18:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning

jeg har en strømforsyning på 230W hvor mange HDD
f.eks 100gb harddiske kan man sætte til den strømforsyning..der sidder motherboardet og en kabinetkøler til samtidigt:)

Razorgoose
Avatar billede slyhn Nybegynder
02. maj 2002 - 20:32 #1
Med en 230W PS'er er der ikke plads til meget andet end standard udstyr.
Et skud fra hoften, skal du op på 300W Power Supply såfremt ikke at du skal have nedbrud.
Men de koster ikke alverden, ca. 1 krone pr. Watt.
Mvh
Slyhn
Avatar billede pentium4 Juniormester
03. maj 2002 - 03:56 #2
Det kommer også an på hvilken cpu du har. De nye fra AMD bruger meget strøm.
Jeg ville også få fat i en min. 300W strømforsyning og helst lidt mere så der er noget at tage af.
Avatar billede razorgoose Nybegynder
03. maj 2002 - 11:04 #3
takker for svarene:)
slyhn Svar=point ;)

Razorgoose
Avatar billede pentium4 Juniormester
03. maj 2002 - 12:43 #4
Tak for point'ne.
Avatar billede slyhn Nybegynder
06. maj 2002 - 12:11 #5
svar og takker
Slyhn