Avatar billede thomasha Nybegynder
01. maj 2002 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastatur og Win XP

Jg har en AMD 1700+ MhZ med Win XP Pro installeret. Problemmet er mit tastatur som ikke virker 100%, alt virker fint med untagelse af tal-tasterne i højre side af tastaturet (kun tal tasterne alle andre i "gruppen" til højre virker). Det underlige er at pilene på tal-tasterne virker??? Hvad er der galt? Der stod godt nok på indpakningen af tastaturet at det var Win 95/98 komentibel... men kan man ikke opgradere dette? Købte computeren for 2 mdr. siden burde man ikke få et tastatur som er op to date?
Avatar billede jakeman Nybegynder
01. maj 2002 - 16:46 #1
tryk på knappen som hedder "NUMLock"!
Avatar billede jakeman Nybegynder
01. maj 2002 - 16:46 #2
Den sidder også på højre side af tastaturet!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 16:47 #3
jakeman>Han kan jo godt bruge + - * / og Enter tasten.
Avatar billede thomasha Nybegynder
01. maj 2002 - 16:50 #4
Fuck hvor føler man sig dum lige nu......men tak for hjælpen!!!!!!!!!!
Avatar billede jakeman Nybegynder
01. maj 2002 - 17:17 #5
lol, np.... Tak for point! :o)