Avatar billede pelkjaer Nybegynder
29. april 2002 - 10:36 Der er 12 kommentarer

Dansk DW/UD tutorial site/community

Jeg selv og Bojohansen havde en lille tråd om emnet kørende i http://www.eksperten.dk/spm/204432 .

Hvor manger herinde fra kunne være interesseret i at deltage i et sådan project? Hvad det skal indeholde og hvordan, har jeg ikke tænkt så meget over endnu, men shoot!

Personligt vil jeg mene at et rimeligt kendskab til DW/UD er essentielt.

Domæne og webhotel skal jeg nok sørge for.
Avatar billede miltoon Nybegynder
29. april 2002 - 13:10 #1
Supercool initiativ. Jeg vil prøve at få tid til at bidrage!!
Avatar billede spyro.dk Nybegynder
29. april 2002 - 14:58 #2
Hvis jeg kan bidrage med lidt og kan finde tid.
men jeg ved ikke noget om ud.
mvh spyro.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
29. april 2002 - 22:12 #3
Vi lader det være åbent lidt endnu og ser om der er andre der vil bidrage.

Og MX kommer vi nok ikke uden om :)
Avatar billede musti776 Nybegynder
30. april 2002 - 11:39 #4
Det er en kanon god ide.....

hvilke slags hjælp har du brug for (jeg er webudvikler)???

jeg vil meget gerne være med så længe jeg har tid..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. april 2002 - 22:54 #5
Det skulle ikke være mig der "stod for det", men mere dem her fra kategorien der har lyst/tid.

Hvis/når vi så når op på et rimeligt antal personer, må vi lave lidt brainstormning og finde ud af hvad/hvorfor/hvordan/hvormeget osv.

Men indtil videre lader det ikke til at der er den helt vilde tilslutning, desværre.
Avatar billede avlund Nybegynder
01. maj 2002 - 17:49 #6
Jeg kunne også snildt være interesseret.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
01. maj 2002 - 18:04 #7
Det lyder spændende - det vil jeg gerne være med til.

:-) Karsten
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. maj 2002 - 21:03 #8
Se nu begynder det at ligne noget. Lækkert. Hvad siger I til at jeg smider et password sikret forum op her en af dagene, og så kan I som vil deltage skrive til mig for at få passwordet?

Derefter må vi brainstorme samt komme frem til en konkret handlingsplan. Som sagt før har jeg ordnet et sponorat at domæne/hotel hos en udbyder :o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. maj 2002 - 21:03 #9
Woops.. email: webmaster@peterelkjaer.dk
Avatar billede musti776 Nybegynder
01. maj 2002 - 21:44 #10
god ide pelkjaer.....

musti
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. maj 2002 - 00:24 #11
Så gutter. På http://www.peterelkjaer.dk/forum har jeg smidt et lille forum op.

Mail mig for bruger og pass.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. maj 2002 - 12:33 #12
Er folk sprunget fra? Dem som vil være med bedes smide en besked i forummet helst i løbet af weekenden.

Tak :)