Avatar billede qivaaqi Nybegynder
29. april 2002 - 00:08 Der er 11 kommentarer

Logitech web cam

Hej eksperter, jeg har et problem m.h.t. mit logitech quickcam program, hvor den bliver ved med at sige følgende: der er en anden program der benytter webcam.

Jeg kan se (Ctrl Alt Delete), at der ikke er andre programmer der kører. Hvad kan problemet så være?

Faktisk virker min webcam under andre programmer, hvor den ikke virker lige netop under den medfølgende software.

Den har engang virket, før jeg begyndte med at ekperimentere m.m..

Jeg håber i kan hjælpe mig snarest. M.v.h.: Qivaaqi

Avatar billede klodoven Nybegynder
29. april 2002 - 00:17 #1
har du hentet det sidste nye software på www.logitech.com?
Avatar billede klodoven Nybegynder
29. april 2002 - 00:18 #2
jeg har haft et ligende problem, men det forsvandt da jeg hentede de nye drivere. Hvilket OS (styresystem) kører du med?
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
29. april 2002 - 00:23 #3
Det skulle sådan set være lige meget vilket styresystem jeg bruger. Det samme gælder det for om jeg har opdateret eller hentet det sidste nye software, fordi: den har trods alt virket engang med samme styresystem og software.

Men ellers tak fordi i var opmærksomme.

Kom med noget mere. Please...
Avatar billede hermandsen Juniormester
29. april 2002 - 08:31 #4
Forklar lige hvad du mener med at eksperimentere!
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
29. april 2002 - 19:12 #5
Jeg kom til at klikke på den der hedder: Gendan Hardware-konfiguration. Det skete under et program der hedder RegCleaner 4.2

Som sagt, så skulle det ikke handle om vilket styreprogram jeg bruger eller om jeg har opdateret software el.lign..

Kom med noget mere. Please.
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
29. april 2002 - 19:20 #6
Igen, der er ellers ikke noget af programmerne der kører. Det kan jeg se ved Ctrl Alt Delete. Og jeg har prøvet at geninstallere logitech programmet, med det hjalp bare ikke.

Med bl.a. netmeeting program kan jeg ellers se noget fra cameraet, det kan jeg bare ikke under selve den medfølgende program til webcam som hedder Logitech QuickCam..

Hvorfor jeg ikke bare bruger netmeeting, skyldes: at jeg med den medfølgende program kan tage et billede eller optage video. Hvor man kan med netmeeting kun møde andre mennesker på nettet og samtidigt med at man blive set m.m..

Please help!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. april 2002 - 07:58 #7
format C:

Sorry, men jeg tror ikke der er meget andet at gøre...

Afinstallerede du programmet før du installerede, eller installerede du bare oven i?
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
01. maj 2002 - 01:19 #8
Programmet -medfølgende logitech software- sørger for at der ikke sker en dublikering, d.v.s. under geninstallation sker en auto delete og installation.

Jeg vil helst ikke formatere mit drev. Jeg ved hvordan man formaterer, og det er ikke det jeg skal hjælpes med.

Please kom med noget ekspertise råd!

M.v.h.: Qivaaqi
Avatar billede darkside Nybegynder
01. maj 2002 - 01:22 #9
Hm det kan være du skal ha fat i noget andet software?

Jeg har haft samme problem med mit Logitech cam, der hjalp andet software.
Avatar billede qivaaqi Nybegynder
01. maj 2002 - 01:36 #10
Ok, hvad hedder software't og hvor kan man for fat i den? Du for Point for det, hvis den er ok!
Avatar billede darkside Nybegynder
01. maj 2002 - 01:46 #11
Prøv denne her :)
Bruger det selv, ret godt program og så er det freeware :)
http://download.com.com/3000-2194-4673018.html?tag=lst-4-4