Avatar billede mib33 Nybegynder
28. april 2002 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Problemer med DVD drev under win XP ??

Jeg har lige installeret win XP på en computer med et Matshima sr-8583 dvd-drev, og det forløb uden problemer, men nu hvor computeren så er startet op vil drevet ikke køre ordentligt, enten fryser computeren, eller også "ser" den cd-en som en musik cd. ???
Avatar billede ducks Nybegynder
28. april 2002 - 13:55 #1
har du prøvet med en xp driver?
Avatar billede mib33 Nybegynder
28. april 2002 - 18:09 #2
Findes ikke, Når man går ind på hjemmesiden for drevet, som foriøvrigt er panasonic, så står der under drivere til XP "os standard drivers" !!!