Avatar billede etlekana Nybegynder
26. april 2002 - 03:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PGP i windows XP

Nogen derude der kører PGP i windows XP? Og virker dette korrekt?

Mvh Etlekana
Avatar billede etlekana Nybegynder
26. april 2002 - 06:12 #1
Læste lidt og ja det virker fint.
Min SDK går bare ned engang imellem .o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. april 2002 - 10:54 #2
hvis det er krypteringsprogrammet vil jeg på det kraftigste råde dig fra at installere på netop WinXP.

Vi har lige haft en på Eksperten der install. PGP, det endte med at der gik totalt koks i hans XP, så eneste vej ud var en formatering af drevene med efterfølgende install. af WinXP.
Avatar billede nik-nak Nybegynder
10. november 2004 - 08:37 #3
Jeg har lige installeret PGP 8.1 på Win XP Pro.. har prøvet det før og dengang fuckede den mit e-mail system, så denne gang læste jeg lidt i manualen og på internettet og så fandt jeg ud af at sætte det op. Jeg antager at det virker fint men jeg har ikke nogen i min Keyring så jeg ved ikke om det virker hvis jeg sender til andre men det finder jeg snart ud af..så hvis man læser lidt i manualen og sætter sig ind i PGP så virker det fint...
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. november 2004 - 11:35 #4
det var da fint, man skal blot læse det grundigt igennem ;o)