Avatar billede massi Nybegynder
25. april 2002 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at skanne dll filer fra cd til c - drev

Hejsa alle.

Er der ik lige en som kan fortælle mig hvordan jeg geninstalere mine dll-filer fra windows cd til computeren igen, da jeg har et par, som er defekt. Jeg har gjort det før, men kan ik huske komandoen. Et eller andet som skal skrives i kør.

Vær lige sød og hjælpe mig hurtigt.

Hilsen mads
Avatar billede massi Nybegynder
25. april 2002 - 21:32 #1
Er på min icq ca. 1 times tid endnu.

Avatar billede al_dair Nybegynder
25. april 2002 - 21:34 #2
Kør-> command: skriv "sfc /scannow"
Avatar billede al_dair Nybegynder
25. april 2002 - 21:35 #3
Eller blot "SFC" under Win98..

SFC= System File Checker
Avatar billede massi Nybegynder
25. april 2002 - 21:57 #5
Hvad gør jeg så når den har fundet en beskadiget dll-fil. Sætter win98 cd i og trykker på gennemse og derefter????
Avatar billede al_dair Nybegynder
26. april 2002 - 11:19 #6
Det hele sker automatiske.. Følg gennemgang på forgående link...

PS: Du skal have Win9x CD'en klar..
Avatar billede summer Mester
26. april 2002 - 21:52 #7
Du kan jo også køre en scanreg/fix eller restore. Fix rep. registry. Restore genindsætter en fejlfri backup af registry, hvis det ikke er mere end fem dage siden fejlen opstod.
Start op med Ctrl nede> vælg Kun kommandoprompt> Skriv her scanreg/fix og kør rep. programmet, eller kør scanreg/restore og vælg en dato fra før dit problem.