Avatar billede xion Nybegynder
01. juli 2000 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor kan jeg downloade alle MS's KB's

Er der nogen der kender et sted hvor jeg kan downloade alle Microsoft's KB artikler ?

Jeg har kigget lidt på ftp.microsoft.com men kan ikke lige finde et sted hvor alle deres artikler ligger
Avatar billede hanno Nybegynder
01. juli 2000 - 22:21 #1
Skaf dig et Technet abonnement, koster ca. 3000,00 Pr. År ! Her får du alle Service Packs, KB, Tech Info, Pathes mv. Det er GULD Værd...

Ellers lav et link til http://support.microsoft.com/support

\\Hanno
Avatar billede isakl Nybegynder
06. juli 2000 - 11:06 #2
Jeg vil og anbefale at du skaffer dig TechNet. Det er nemlig ikke fedt at sownloade alle kberne og derefter at skulle holde styr på dem.
De 3000 kr er meget, meget, meget godt givet ud

hilsen Isak
MCSE