Avatar billede petersen2 Nybegynder
25. april 2002 - 11:55 Der er 10 kommentarer

Ny ungdomssite hvad synes i?!

Hej!
Der er ikke noget på siden endnu, men den kommer snart om med indhold!.... ! hvad synes i om designet, og hvad skal evt. ændres, en karekter ville også være rar.
Avatar billede petersen2 Nybegynder
25. april 2002 - 11:56 #1
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 11:57 #2
Syntes i verfald du skulle dæmpe det blå logo i toppen

Kigger lige videre

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 11:58 #3
Cool Design.
Dæmp det blå logo
Skift farve på den farve som menuen kommer med når musen køre over den, den skal tones meget lyserer

ellers fino fino, kan ikke rigtigt give mere

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 12:00 #4
D. 23/4
Vi kan da kort fortælle at siden er åbnet, men langt fra færdig. Vi mangler en del men tør godt love at vi bliver Danmarks største og bedste ungdomssite når vi er færdige med det endelige design.

Måååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååske lidt farligt / overvuderet at skrive, hvordan vil du love det, hvad vil i stille i garenti ??

Bare lige som en hjælp
MC
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. april 2002 - 12:00 #5
Hvem er målgruppen ??? Unge fyre der vil se unge damer?
Avatar billede shaggy Nybegynder
25. april 2002 - 12:03 #6
godt nok design, men hvis i er seriøse så køb et dk domæne! det der subnet og viderestilling holder ikke i længden
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. april 2002 - 12:07 #7
Jeg synes designet er useriøst, og hvem skal det appellerer til? Unge useriøse der vil glo på damer?

Desginet er useriøst da i bare har lidt damer hist og pist. Overhovedet nogen i må bruge? Før jeg kan sige om jeg finder designet godt, så skal jeg vide hvem det henvender sig til og det er lidt svært at se synes jeg. Jeg formoder at segmentet et eller andet sted ligger hos unge  fyre, hvad de skal bruge din side til har jeg lidt svært ved at se.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. april 2002 - 12:10 #8
Der mangler vel lidt farver/liv. Letpåklædte damer og grå, passer måske ikke så fedtsammen...
Avatar billede startfirma Nybegynder
25. april 2002 - 12:10 #9
Hvad med et navn der IKKE er taget?

Denne er jo ligesom taget :) http://www.onlyteenz.dk/
Avatar billede sunkist Nybegynder
25. april 2002 - 12:23 #10
For mig ligner det en af "de frække sider"
OnlyTeenz og de letpåklæte damer får en til at tænke sådan.
Tror ikke der vil komme mange piger og besøge siden.