Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 21:43 Der er 7 kommentarer

problemer med XP ved brug af scanner/printer

Har en Scanner mærket Canon FB320P og en printer mærket Lexmark 3200..Scannere fungere fint, men så snart printeren har været brugt,virker scanneren ik og melder om fejl i port..Har hentet programmer fra Canons hjemmeside for at afhjælpe fejlen men uden held..hvordan løser man fejlen????
Avatar billede articfruit Nybegynder
22. april 2002 - 22:01 #1
Kører de begge på samme port?(printerport evt.)
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:22 #2
printer er tilsluttet til scanner og videre derfra til port i computer, der er kun en port i computeren
Avatar billede articfruit Nybegynder
22. april 2002 - 22:37 #3
hmm... det er aldrig godt at køre det på den måde, men det kan lade sig gøre. Hvad er porten sat til? ECP?
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:44 #4
det er vist sat til EPP(tror jeg) har været inde og ændre i instillingen i Bios,men fejlen er der stadig
Avatar billede articfruit Nybegynder
22. april 2002 - 22:46 #5
prøv at skifte til ecp/epp hvis du har mulighed for at vælge den funktion, ellers prøv med ecp. Vil ikke love at det hjælper, men du kan altid prøve.
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:49 #6
det har jeg prøvet ,men fejlen kommer stadig frem
Avatar billede anazonda Nybegynder
23. april 2002 - 12:11 #7
Prøv at kikke forbi windows update... jeg havde nogenlunde samme problem med 2 printere... fandt drivere der...