Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 19:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken processor virker?

Jeg har vil ha ny processsor i min Compaq desk pro med pentium Intell 2 processor på sølle 266Mhz...
Det er en EP-model og jeg har lige fået sat 256Mb ram i som ikke er et Compaq produkt..
Jeg har haft kig på en processor fra AMD og lign..
Hvilken processor virker uden at jeg løber panden mod en mur??
Avatar billede skovenborg Nybegynder
22. april 2002 - 19:10 #1
Du skal jo nok købe et nyt bundkort, da du før havde en med Intel processor. Så køb en ny processor og et nyt bundkort, det ville nok være fint.
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 21:45 #2
Kan man ik får en Pentium processor der er større? som passer til det bundkort??
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 21:46 #3
d-boy, sandsynligt vis ikke, Compaq er ikke sådan lige at opgradere, det er billigere at købe en ny computer
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:04 #4
har snakket med en om hvad slags processor der findes,nævnte  at der findes en på 450Mhz
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 22:06 #5
Du skal ikke være sikker på dit bundkort uderstøtter en 450 Mhz CPU, jeg har selv en compaq, den kan der ikke rigtig gøres noget ved..
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:26 #6
ok,hvilket type bundkort og processor er ok? og for rimelige penge selvfølgelig
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 22:29 #7
Hm det kommer helt an på hvad du skal bruge din computer til :)
Spil?
Kontor Arbejde?
Avatar billede d-boy Nybegynder
22. april 2002 - 22:42 #8
Kontorarbejde,jeg spiller ik på den.....endnu
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
24. april 2002 - 12:42 #9
Se lidt på

http://www.powerleap.com

De sælger Tualatin Celeron op til 1266MHz med slot converter som kan sættes i et Slot1 bundkort!