Avatar billede thomasra Nybegynder
22. april 2002 - 10:38 Der er 2 kommentarer

Out of memory i real one

Når jeg prøver at få real one til at afspille f. eks. musik filer på f. eks dr.dk får jeg meddelelsen "out of memory - close other applications"

Men det hjælper ikke!

Computeren har 192 MB RAM og kører win98. Processor er amd-k6-2 500 mhz.

Hvem kan komme med en god idé??
Avatar billede peet-49 Novice
22. april 2002 - 11:27 #1
Installer Memokit, det befrier dine ram, som windows stjeler og ikke frigiver igen, før den genstartes. Memokit går automatisk ind og lægger memory på plads igen, så win stadig har noget, at køre på.
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2003 - 11:06 #2
Har du tjekket din sidefil (virtuel memory) den skal være mindst dobbelt så stor som dine ram.