Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:07 Der er 57 kommentarer

Kig her Co-Admins/Admin

Hjælp mig!!

http://www.eksperten.dk/spm/201352

Jelzin101 skrev at jeg skulle kontakte jer her!
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 10:49 #1
I hvor lang tid ar du ikke kunnet logge ind ?
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 18:46 #2
Ca. en uge..
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 18:54 #3
Hmmm der er noget som ikke passer her,Jeg tror ikke du taler sandt da den bruger du bruger nu har været her i 75 dage det vil sige du har brugt dobbelt bruger og dette er ikke tilladt.
Og den anden bruger blev slettet lørdag aften som du ikke har kunne bruge i en uge tsk tsk.
Og ja det var mig som sletted brugeren.
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 18:58 #4
Og nu vil du straks spørge hvorfor tjaaa der var 4 bruger tilknyttet din pc og der var blevet overført point mellem dem derfor og hvis du ikke har nogen rigtig god forklaring så ryger den bruger du har nu også.
Ja du har jo nok selv slettet ham rasmuss som også har været tilknyttet din puter han blev sletted søndag kan man se tsk tsk.
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 18:58 #5
Okay nu har vi fundet frem til probmemet, jeg kan godt forklarer!!
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 19:01 #6
Lytter
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:02 #7
En gang for 75 dage siden, jeg prøvede at komme her på eksperten, som Answer. Jeg kunne ikke finde ud af systemet, og opgav, efter jeg faktisk havde oprettet brugeren Answer<. Jeg prøvede at oprette brugeren igen, men fandt at den var optaget, af mig selvfølgelig! Jeg var altså kommet til at slette e-mailen med registreringen. Jeg blev derfor nød til at oprette en helt ny e-mail addresse> anwer@jubiimail.dk < og oprettede anwermaster.

Og nu hvor det ikke virker mere, så kom jeg til at rode med det dér glemt password, og fik så en e-mail med denne bruger, som jeg så kunne registrerer!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:04 #8
Og det der med ham rasmuss, kender jeg ikke noget til!! Vi er mange som bruger den samme computer og han var faktisk ham der fortalte mig om denne fantastiske site!

Men at han så snød, er ikke mit problem, men hans eget!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:06 #9
Og grunden til at der var fire brugere tilknyttet til denne PC er jo enkel, der er flere der bruger den samme pc!!!

Advarsel først!!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:07 #10
Håber at du har forstået!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. april 2002 - 19:07 #11
answer>> hvor har du i grunden den dér med advarslen fra ?
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:08 #12
Man kan da ikke bare smide nogen ud uden advarsel, og bestemt ikke hvis de ikke har gjort noget, som man ikke er sikker på!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:09 #13
Der må da være mange andre som bruger den samme pc også!! Er de også bare blevet slettet???
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:11 #14
Jeg håber meget at i kan oprette mig igen, for jeg giver virkelig ikke at kæmpe så meget for at få ham tilbage, jeg vil meget hellere ud og bruge eksperten til det som den er beregnet til!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:12 #15
Finder i ud af noget?
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:13 #16
Giver = gider  :)
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:15 #17
Ikke for at kritiserer, men jeg tror også ligesom ham her at i har lidt for travlt!

http://www.eksperten.dk/spm/197792

Men håber at i finder ud af det!

På forhånd tak!
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 19:16 #18
answer> jeg ved ikke om jeg skal tro på dig og rasmuss snød ikke tværtimod sletted han sin bruger netop som du opretted dit spørgsmål om at du ikke kunne logge ind.
Og alle dem som bruger netop din puter dem kender du ikke sært da de fleste spørgsmål handler om det samme.
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:19 #19
Hvad mener du??

Den er vist meget langt ude!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:20 #20
Jeg har intet med rasmuss at gøre, jeg ved bare at han er en af dem som bruger denne computer!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:20 #21
Handler om det samme hvad mener du??
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:21 #22
Jeg aner da ikke om vi har spurt om nogle af de samme ting? Det kan da godt være, men det er helt ubevist!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:23 #23
Har i nogle kommentarer?
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 19:24 #24
Jeg siger bare de spørgsmål som næsten alle brugerne stilled var sjovt nok i den samme katagori.
Men nok om det jeg må give bolden vidre til de andre CoAdmin.
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:27 #25
Okay....

"Jeg siger bare de spørgsmål som næsten alle brugerne stilled var sjovt nok i den samme katagori."

Okay, den er vist MEGET, MEGET langt ude!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:28 #26
Kontakter du de andre CoAdmins?
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 19:33 #27
Nu har jeg ikke tid til at side her og diskuter med dig men du mener det er langt ude tjaa det kan diskuteres men started du ikke med at fyre en lille historie af? med at den sidste uge har du ikke kunnet logge ind på eksperten tsk tsk.
Og ja sagen er givet vidre til andre CoAdmin da du efter min mneing skulle lukke din "dine" bruger og oprette en ny og glemme alt om dette eventyr.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. april 2002 - 19:35 #28
Det er blevet konstateret at brugeren answer/m.fl. har snydt, og efter overvejelse blandt CoAdmins er der taget beslutning om at deaktivere brugeren.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. april 2002 - 19:37 #29
såfremt denne beslutning ønskes anket kan henvendelse ske til banner@dinos.dk

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:01 #30
Det er mig >"Answer"< vent lidt med at slette mig! Jeg vil gerne lige kunne forsvare mig! For i svarer ikke på de e-mails jeg har sendt...

Er i her stadig??
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:03 #31
Hvorfor tror i at jeg har snydt???

Har jeg ikke brugt eksperten til hvad den er beregnet til??
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:05 #32
Der er ingen grund til at slette en som ikke har snydt!!! I vil ikke finde at Answermaster har gjort NOGET "ulovligt"!!!!!

Kom med et eksempel!! I kan ikke bare slette mig uden begrundelser/eksempler!!!

Er der flere der er enig??
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:09 #33
Jeg har forsøgt at trække opmærksomhed her fra:

http://www.eksperten.dk/spm/201772
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:12 #34
Kan i ikke se det nu??
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:15 #35
Gider i ikke at kommenter mit spm., eller?
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 20:17 #36
Hør her stop alt det her du har gang i og find dig et godt brugernavn og brug det med omtanke så kører det hele igen.
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:18 #37
Må jeg gerne det?
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:18 #38
For så vil jeg strakt det!
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:18 #39
Strakts! :)
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:19 #40
Undskyld:

Straks!

:D
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
22. april 2002 - 20:20 #41
Har kun en kommentar: Det her er BY FAR det latterligste jeg har set paa eksperten.dk
Stop da det l-o-r-t answer.

/JB
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 20:20 #42
Okey dejligt at høre og welkommen til men husk lige at lukke det spørgsmål som du opretted.
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:20 #43
Hvad med mine point som jeg havde som answermaster, kan jeg få dem igen???
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 20:21 #44
nej du starter på en frisk med EN ny bruger og så glemmer vi alt om dette lille eventyr.
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:22 #45
>> johnnybrian

Hvorfor er det latterligt at forsøge at blive oprettet igen?
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:23 #46
Jeg ved at jeg nok er lidt irriterende, men hvorfor kan jeg ikke det?
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:23 #47
Altså få pointene!
Avatar billede startfirma Nybegynder
22. april 2002 - 20:23 #48
Man kan ikke skyde answermaster i skoen at han ikke var vedholdende :D

Welcome back master

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:24 #49
Øhh:

resten> "Hør her stop alt det her du har gang i og find dig et godt brugernavn og brug det med omtanke så kører det hele igen."

Jeg mener nu selv at jeg har brugt det med omtanke..
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:25 #50
Tak startfirma!

Det er forresten en super god hjemmeside du har!
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:26 #51
(kæmper for pointene!)

:)
Avatar billede resten Nybegynder
22. april 2002 - 20:26 #52
Slet selv din nye bruger og opret en ny som er velkommen her på eksperten.

Hygge og hejsa
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:27 #53
Okay jeg giver op, med hensyn til det med pointene....

Tak for opmærksomheden!!!

-----------THE END---------------
Avatar billede slet_mig_ikke Nybegynder
22. april 2002 - 20:28 #54
Bare slet spørgsmålet!
Avatar billede vind Nybegynder
27. april 2002 - 22:36 #55
damn mand... Det her er da totalt langt ude!
Det var da et helt at den døede ud til sidst! :-)
Avatar billede michaelb Nybegynder
06. maj 2002 - 19:38 #56
Hold da op et meningsløst spørgsmål!
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 20:07 #57
LOL... det var sku' skægt at læse...! Men det er kraftdælme da latterligt...Hvorfor kan "slet_mig_ikke" bare ikke få sine point, det er jo ikke kr. vi snakker om, men point... det betyder ikke en s-k-i-d for E at han får de små 1000point tilbage som han på retfærdig vis har tjent. Hvis nu han er stolt over sine point. Han har dog hjulpet andre E-brugere.-

............---------END OF STORY---------.................