Avatar billede cade Nybegynder
21. april 2002 - 19:20 Der er 3 kommentarer

Design af cade.dk

Mangler et design til www.cade.dk + en ide..

kunne godt tænke mig at lave en 3dchat ! men ved ikke helt hvad min server skal understøtte ! sad og kigget med i et spg en dag og en skrev , han kunne lave en 3dchat på ca.1uge i mysql , php !

kan ikke helt finde ud af mysql , så du må meget gerne hjælpe..

vil give en sum point , vis dit svar er godt nok..har du en ide til mit site? så skriv her nu!!!

Hjælp mee...

point kommer senner
/cade
Avatar billede cade Nybegynder
21. april 2002 - 19:27 #1
HJÆLP...
Avatar billede mini-me Nybegynder
22. april 2002 - 02:22 #2
Tjeck www.cwd.dk der finder du massere af inspiration... hvad angår programmeringen kan jeg ikke hjælpe er kun asp,vb,jscript udvikler
Avatar billede nonick Nybegynder
22. april 2002 - 09:35 #3
mini-me... Han er deaktiveret grundet for mange brugere :(