Avatar billede nez Nybegynder
20. april 2002 - 23:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!!

Nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan modtage over icq og mIRC mere???? Den er lige begyndt på det i dag!!!
Jeg har XP hvis der skal laves noget om i windows...
Nez
Avatar billede zoriod Nybegynder
20. april 2002 - 23:46 #1
en af mine venner har det samme problem med icq og mirc han prøver at finde ud af det så jeg kontakter dig når han finder u af det  Lad vær med at vær så bekymret det er ikke nåd med windows det kan vær nåd med explorer
Avatar billede playbywire Nybegynder
20. april 2002 - 23:47 #2
Det ville hjælpe hvis du skrev lidt om din forbindelse...Er det LAN? Bruger du en proxy?
Avatar billede wanix Praktikant
20. april 2002 - 23:54 #3
Har du inst nogen firewall? Eller er du bag en firewall?
Avatar billede nez Nybegynder
21. april 2002 - 00:09 #4
det er ADSL og nej jeg er ikke bag nogen firewall endnu
Avatar billede wanix Praktikant
21. april 2002 - 09:25 #5
Prøv lige og tjek hvor høj din internetsikkerhed, er sat til... Højreklik på Internet Explorer >> Egneskaber >> Sikkerhed >> Og så tryk på >> Standard neivau. Det virker ihvertfald i Internet Explorer 6.
Avatar billede nez Nybegynder
23. april 2002 - 09:28 #6
jeg har fået det ordnet... det var min router som skulle instilles... Men ellers tak for hjælpen...
Nez