Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:19 Der er 31 kommentarer og
2 løsninger

Gratis Webhotel med php?

Hey,

Jeg skal bruge et gratis webhotel med php, ingen reklamer og ftp adgang!

Venlig Hilsen
Kasper Nygaard
Avatar billede sukos Juniormester
19. april 2002 - 17:20 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2002 - 17:20 #2
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:21 #3
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2002 - 17:21 #4
Hov der røg da vist en bruger.
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:22 #5
HMMM en dobbelt... :(
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:22 #6
Er det godt?
Er der meget downtime?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2002 - 17:23 #7
Jeg har lige deaktiveret kaspernygaard - Så en anden gang så hold dig lige inden for rammerne....
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:23 #8
har har ;)

E-mail: knygaard@privat.dk
ICQ: 128078966

Spørgsmål besvaret af kaspernygaard
Spørgsmål oprettet af kaspernygaard
Spørgsmål hvor kaspernygaard deltager
Point regnskab

Kontoen er ikke aktiv
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:24 #9
Det er en gammel bruger som jeg ikke kan huske brugernavnet til! Sorry!
Avatar billede sukos Juniormester
19. april 2002 - 17:25 #10
øhm, lige nu er det vel ikke andet end indicer på at knygaard og kaspernygaard er den samme.

Men ved nærlæsning af spm som han/hun deltager i, kan andet måske afsløres?

knygaard -> Man får somregel hvad man betaler for!
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:25 #11
Ja, grim du bare! Men jeg kunne altså ikke huske password! Ups!
Avatar billede sukos Juniormester
19. april 2002 - 17:26 #12
Og her får man lidt af hvert uden at betale :o)

Andet end med en oprettelse af en ny bruger, da den gamle er blevet slettet af div. årsager!
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:26 #13
Well..  jeg har også to brugere startfirma og startfirma.dk da jeg ikke kan logge ind. Men det skulle snart løse sig. Knygaard kunne være i samme situation inden i begynder at deaktiverer folk - nu var det ikke tilfældet denne gang, men alligevel :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:26 #14
Jeg er ikke med?
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:27 #15
knygaard>

Prøv www.jaha.dk det er ok :)
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:28 #16
Jeg kunne ikke huske mit password, and that's all! Så slap lige af!
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:29 #17
start > ik så godt at der er fejl :)

Warning: Host 'jaha.dk' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/main_site/inc/inc.php on line 337

Warning: MySQL Connection Failed: Host 'jaha.dk' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/main_site/inc/inc.php on line 337

Kunne ikke oprette en forbindelse til MySQL.
Fejlen er: Host 'jaha.dk' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2002 - 17:29 #18
Startfirma - Begge brugere har været aktive i godt og vel 400 dage - Dermed også krydset hinanden i over 250 dage - Der skal altså meget til før jeg tror på at det har været et tilfælde.

Anyway er problemet jo løst - Brugeren er deaktiveret.
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:30 #19
Well, jeg har et lille lege site på jaha, og jeg har aldrig oplevet problemer. Men når det er gratis så kan man ikke forvente sig det samme som af firmaer a la www.webpartner.dk

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:32 #20
Thx! For hjælpen med at deaktivere min bruger!
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:32 #21
nope.. gir dig ret ;)
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:34 #22
Jeg kunne ikke oprette en bruger inde på jaha.dk ?
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:36 #23
nej det ser ud til at være i fisk lige nu, som hojben siger - det har jeg aldrig oplevet før. Men der er masser af gratishoteller på www.internetplads.dk og sålænge de holder dig fra freepaq.dk så er der flere gode :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:36 #24
Kender I andre webhoteller?
Avatar billede zevicez Nybegynder
19. april 2002 - 17:36 #25
TJEK www.GRATISTING.DK DER KAN DU FINDE LIGE PRÆCIS DET WEBHOTEL DU SØGER!
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:37 #26
Knygaard > mit link giver 3 sider så du har masser at vælge mellem...
Avatar billede knygaard Nybegynder
19. april 2002 - 17:38 #27
Tak for hjælpen!
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:41 #28
Avatar billede hexo Nybegynder
19. april 2002 - 17:41 #29
knygaard , kan anbefale : www.1domain.dk - nyt site der hoster alt og alle gratis..!

/hexo - www.cade.dk
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 17:43 #30
start > fordi du manglede en bette ting *G*

http://www.internetplads.dk/soeg.asp?submit1=S%F8g&plads=100&banner=1&ftp=1&php=1

du har ikke ftpadgang med.. og heller ej -banner
Avatar billede startfirma Nybegynder
19. april 2002 - 17:45 #31
Hvis du kigger på mit link - så er der da 5 der er uden reklame og med ftp :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. april 2002 - 22:49 #33
zevicez >> Mon ikke du mener www.gratis-ting.dk, med en bindestreg, under "Hjemmesider".
- Og hvor tror du de har deres oplysninger fra ;o)