Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Blå velkomstskærm i XP

jeg stiller lige spørgsmålet i generelt, da det jo ikke er så presserende et problem..
Jeg har inst. XP om og nu kan jeg ikke huske hvordan jeg sidst fik fjernet "velkommen til..." billedet lige før xp opstart.

En 50'er til den første med løsningen :)
Avatar billede nonick Nybegynder
19. april 2002 - 13:17 #1
tror ikke man kan fjerne det :(
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:17 #2
nonick - jo, det lykkedes mig sidst jeg installerede
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
19. april 2002 - 13:18 #3
hmm jeg vil sku gerne vide det, det er da mega træls
Avatar billede nonick Nybegynder
19. april 2002 - 13:19 #4
ok
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:19 #5
chokobear - netop!!  jeg har forsøgt med tweaks og x-setup, de har funktionen, men det virker bare ikke :(
Avatar billede kapla Nybegynder
19. april 2002 - 13:23 #6
Kontrolpanel - Brugerkonti - Derinde kan du ændre det.
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:26 #7
kapla0 > næh, det kan man ikke - det er ikke mit login billede jeg taler om, men den sidste blå skærm inden XP start
Avatar billede kapla Nybegynder
19. april 2002 - 13:29 #8
Control Panel / User Accounts - Change the way users log on or off - Use the Welcome Screen - Der KAN man ændre det :)
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:30 #9
man kan fjerne alt anden opstarts lir ved at tilføje /noguiboot i boot.ini, men altså - lige pånær den sidste blå skærm...
Det irriterer mig, selv om det må betegnes som et luksusproblem, så hjææælp!
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:37 #10
kapla0 - du har da så gruelig ret :) nu skal jeg bare have fjernet login-promten igen, den kom nemlig frem som en bivirkning til den ændring, men det er jo bare at lave en autologin.
Smid lige et svar så du kan få pointsene!
Avatar billede kapla Nybegynder
19. april 2002 - 13:38 #11
Done :)
Avatar billede markma Nybegynder
19. april 2002 - 13:40 #12
Tak for hjælpen, nu skal jeg bare huske fremgangsmåden til næste gang jeg laver ny installation (forhb. aldrig:)