Avatar billede tage Nybegynder
18. april 2002 - 22:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

stofa internet over 2 pc`er

vi er 2 der har kørt vores computer sammen hvor vi begger er på nettet den ene havet 98 og den anden me windows det virket helt uden problemer men efter vi har installeret xp på begge pc virker inter nette kun på den ene

men da slave computeren havet xp og master havet 98 virket inter nette på begge

skal man instille noget i xp når man kobler pc`er sammen
Avatar billede uranhjorten Nybegynder
18. april 2002 - 22:47 #1
utroligt at man kan lave så mange stavefejl på så lidt plads
Avatar billede krukken Juniormester
18. april 2002 - 22:50 #2
Husker du at lade master stå tændt?!
Avatar billede dm013 Nybegynder
18. april 2002 - 22:52 #3
uranhjorten>>> hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så undlad at kommenterer. Der er ingen grund til at nedgøre andre.

mvh.
DM013
Avatar billede tage Nybegynder
18. april 2002 - 22:53 #4
de begge pc`er er tændt
Avatar billede pentium4 Juniormester
19. april 2002 - 00:33 #5
Prøv at slå firewall'en fra.

1. Klik på "Start"
2. Vælg "Opret forbindelse til"
3. Vælg "Vis alle forbindelser"
4. Højre-klik på din netforbindelse
5. Vælg "Egenskaber"
6. Vælg "Avanceret"
7. Fjern markeringen under "Firewall til internetforbindelse"

Det er sikkert nok og gøre det på den som er Master, da det virkede da i havde Win98 som Master og WinXP som Slave - Så prøv det først, ellers prøv at fjerne det på den anden også.
Avatar billede pentium4 Juniormester
19. april 2002 - 00:34 #6
Og selvfølgelig trykke på OK.
Avatar billede Hitman Praktikant
19. april 2002 - 11:08 #7
Hmmmm, jeg har selv 2 computere der er på nettet, og jeg har også stofanet.
Men jeg bruger en switch, og så er det utroligt nemt at gøre så begge computere er på nettet.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
19. april 2002 - 11:12 #8
hmm, hvis du anskaffer dig en switch, så skal jeg naturligvis nok guide dig, med de ting som du skal gøre.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede tage Nybegynder
20. april 2002 - 12:16 #9
jeg har fundet fejlen, men tak aligevel.
Avatar billede dm013 Nybegynder
08. maj 2002 - 20:22 #10
så accepter dit eget svar
Avatar billede pentium4 Juniormester
25. maj 2002 - 18:02 #11
Sker der noget eller hvad???
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. juni 2002 - 01:42 #12
Hvad med en tilbagemelding???
Avatar billede pentium4 Juniormester
16. juli 2002 - 15:58 #13
Er man gået i dvale eller hvad???  Husk at lukke og slukke...