Avatar billede jonasj Nybegynder
18. april 2002 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inkjet printer der kan printe tæt på kanten af papiret

Jeg søger en inkjetprinter, som formår at printe tæt på kanten af papiret. De (primært HP) printere, jeg har adgang til har en no-print-zone på ca. 5mm i top og sider og ca. 15mm i bunden af papiret. De 5mm går endda, men de 15mm er i den grad blevet et problem.
Jeg søger derfor en printer (fabrikat underordnet) som er i stand til at printe tæt til kant - også i bunden af papiret.
Jeg har søgt og ledt på diverse printerproducenters websites efter denne type informationer om de forskellige modeller. Tilsyneladende er det kun HP, der har den form for information offentligt tilgængeligt. De har bare ingen model, der lever op til mit krav.
Hjæææælp!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. april 2002 - 21:43 #1
canon 820d kan

www.canon.dk => privat => printere => fotoprinter => 820D (den er på forsiden)
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2002 - 00:49 #2
Til privat brug som A4 printer Canon S900
Bygger på samme teknologi som A3 printeren S9000. S900 er i flere PC blade nylig set som "verdens bedste farveprinter" dvs bedre end HP's med PhotoRet III - og den printer helt til kant.
http://www.canon.dk/index1.htm    klik på Canon Star products
Avatar billede jonasj Nybegynder
19. april 2002 - 07:17 #3
Jeg klaptorsk... det var slet ikke faldet mig ind at kigge under fotoprintere... Jeg vil jo bare printe til kant, men ikke fotos :-)
Det bliver godt nok S9000'eren for A3-muligheden kan nok også godt blive praktisk på et senere tidspunkt.
Tak for hjælpen.
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2002 - 15:26 #4
Ååhh - det bliver lækkert med en A3 printer. Held og lykke med den, og tak for point.