Avatar billede opgaven Nybegynder
18. april 2002 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CS???

Hej..
Nu har jeg simphelthen hørt så meget om CS.
Kan i gi mig en forklaring om hvad det går ud på?!!?
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. april 2002 - 12:56 #1
At skyde dine fjender
Avatar billede opgaven Nybegynder
18. april 2002 - 12:57 #2
Nåårh ja forklar lige lidt nærmere! Det er gået op for mig at man skal skyde sin fjende!
Avatar billede schaefner Juniormester
18. april 2002 - 12:57 #3
Avatar billede nonick Nybegynder
18. april 2002 - 12:59 #4
2 hold(counter terrorists og terroists) skyder hinanden... Thats it.
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
18. april 2002 - 12:59 #5
Enten er du Terrorist ellers er du Counter-terrorist. Som du sikkert kan regne ud er det de to mod hinaden. Der er så nogle forskellige baner. I nogle baner skal terroristerne plante en bombe, og counter-terrorister skal så forhindre at dette sker. Hvis det sker skal de detonere den inden den sprænger.

I andre baner skal counter-terroristerne redde gisler, dette skal terroristerne forhindre.

Endelig er der en sidste form hvor det gælder for counter-terroristerne at transportere en vip fra et sted i banen til et anden sted i banen.

//mbg
Avatar billede opgaven Nybegynder
18. april 2002 - 12:59 #6
Jeg godkender mbg1333`z svar :-) Tak