Avatar billede barcoda Nybegynder
18. april 2002 - 11:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgave om NTFS4 og NTFS5

Hej Eksperter

Jeg sidder her og skal skrive en 4 siders rapport om NTFS 3 og 4 og hvad fordelene og ulemperne er ved det og hvordan det virker i bund og grund.

Er der nogen af jer der kan forklare det hurtigt eller er der nogen af jer der har et link til et sted hvor jeg kan læse om dette???

-BarCoda
Avatar billede barcoda Nybegynder
18. april 2002 - 11:36 #1
sorry folkens jeg kom til og skrive NTFS3 og 4 jeg mente 4 og 5
Avatar billede hojben Novice
18. april 2002 - 11:37 #2
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/off2krk/html/75t3_2.asp

Lidt læsestof om netop NTFS og fordelene ved dette ;)

Håber du ka bruge det :)
Avatar billede barcoda Nybegynder
18. april 2002 - 12:00 #4
takker hojben .. :)
Avatar billede hojben Novice
18. april 2002 - 12:08 #5
;)