Avatar billede rossonero Nybegynder
17. april 2002 - 21:56 Der er 78 kommentarer og
5 løsninger

Godt webhotel?

Jeg skal have oprettet et domæne..og gerne med tilhørene webhotel..med omkring 50 mb harddisk eller lign og fri trafik. Det skal hverken understøte php eller andet fint.
Er der nogen der kan anbefale et sted?
Avatar billede proboss Nybegynder
17. april 2002 - 21:59 #1
www.secnet.dk de er gode
Avatar billede djeclemen Nybegynder
17. april 2002 - 22:01 #2
www.viborgnet.dk

Kan KUN ANBEFALES!!
Avatar billede praetorian Nybegynder
17. april 2002 - 22:04 #3
www.yanet.dk er også gode.

har webhotel der og kan kun give det mine varmeste anbefalinger.
17. april 2002 - 22:04 #4
http://www.struer.net/ af erfaring har de ikke så meget teknisk viden (spurgte om det var muligt at få ændred serverne så man kunne bruge SubDomæner. Den reagerde kun på www. og uden www - fik at vide jeg kunne lege en programnør for 150,- kr timeen) :) ).

Men ellers er oppetiden god, og der er valuta for pengene.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:07 #5
www.wannafind.dk
eller www.web-sale.dk

begge har en oppetid på 99,9%
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 23:08 #6
www.cliche.dk - bedste host jeg har prøvet so far, og så er de til at betale.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:10 #7
med hensyn til www.cliche har jeg lige noget du skal kigge på først...
vender tilbage
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 23:17 #8
*LOL* OMG - nu kommer han med sin brandtale mod cliche.dk, selvom han ikke selv har personlige erfaringer med dem. Glæd Jer, dudes. :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:19 #9
kig på disse sider...

http://exp.dk/spm/198500 - Cliche holder ferie?!?...

http://www.eksperten.dk/spm/180532 - Erfaringer med Cliche Webhosting søges...

http://www.eksperten.dk/spm/191978 - Kan ikke logge ind på Cliche.dk ftp...

http://www.x-gate.dk/error.jpg - cliche nede (8/4 - 2002 mellem 20 og 23)

det her er noget du skal tage op....
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:20 #10
nope...

det her er ikke noget jeg selv mener...
men noget andre har oplevet...
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 23:32 #11
kan du acceptere dette n0rmality...?

og hvorfor lige "*LOL"*
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 23:49 #12
Jameneh... ok?

http://www.eksperten.dk/spm/92815
http://www.eksperten.dk/spm/77541

Derudover, så har jeg snakket med en hel del personer på IRC, der kun har haft problemer med web-sale.dk (og ja, de har faktisk alle været kunder hos dem - eller har forsøgt at blive kunder hos dem). Den generelle holdning er, at det er en host man skal holde sig fra.
Som forklaret i tidligere spørgsmål, så har jeg også selv haft mindre positive oplevelser med web-sale.dk. Faktisk kan de fleste af dem læses i 92815. ®azzer® var ham jeg havde webhotellet sammen med.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 23:56 #13
x-gate.dk: Og du tror ikke at nogle andre EVER har haft problemer ?
For noget tid siden fuckede Jeppo.Net op i deres mailserver så jeg fik mails der ikke var sendt til mig .. og mistede sikkert også et par stykker.

ljweb havde nogle vigtige firma mails ude med koncept ideer som højst sandsynligt også er havnet hos en forkert modtager.

Men fordi man fucker up en eller to gange, skal man vel ikke stemples for life ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 23:59 #14
Og Jeppo.net har endda været i branchen i lang tid før det skete... sååe .. og Struer.net .. don't EVEN get me started .. tdaugaard.dk lå der før jeg flyttede det til Cliche .. (hvor jeg også har novaishot.dk, phpdk.dk, fejl.com og et til jeg ik kan hvad er ...)

I starten kunne jeg hos Struer.net få adgang til *alt* med FSO i ASP... deres support var elendig og de 4 subdomæner jeg bestilte for 2 år siden blev aldrig oprettet ....
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:00 #15
nej naturligvis ikke...

men jeg mener bare ikke at www.cliche er ret prof.
og derfor vil jeg samle en masse om dem..

men naturligvis har alle problemer...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:02 #16
Nedetid ? Det har alle ... 99,9% oppetid ? In your dreams ...
Jeg er ved at lave et program til at teste servere (forsøge FTP, HTTP, MySQL, POP3 og SMTP connections .. ikke bare PING ..) og når det er færdigt vil jeg prøve med lidt forskelligt og se hvor meget nedetid og hvor høje response times de forskellige har.

Resultaterne holder jeg dog for mig selv indtil videre :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:03 #17
hvad var det for et domæne du havde problemmer med hos web-sale n0rmality

tænker på 92815
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:03 #18
Og hvad bygger du så din mening om cliche's professionalisme på? Deres problemer? Jamen, så er hverken struer.net, jeppo.net, web-sale.dk eller for den sags skyld teledanmark professionelle.
Eller bygger ud det på deres priser, som du gav udtryk for i et andet spørgsmål? At nogen har besluttet at give de andre hosts lidt konkurrence betyder altså, at de er uprofessionelle? Eller, bygger du det på deres måde at behandle dit køb af webhotel hos dem? Nåeh nej, du har jo aldrig rent faktisk købt noget hos cliche.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:04 #19
invisibleman
hvis du tager deres gennemsnit på et år ja så ligger de begge på 99,9
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:04 #20
x-gate.dk: "og derfor vil jeg samle en masse om dem.."

Hvorfor ? Så du kan ødelægge Cliche's fremtidige kundetilgang ? Eller - i hvert fald mindske den.

Hvad er grunden ? Og burde du ikke også samle "dårlige" ting om web-sale.dk, struer.net og alle de andre du kan finde noget på ?

Hvis ikke vil jeg da gerne vide hvorfor det netop lige er Cliche du har set dig sur på ...

Måske du har aktiver i et andet hosting firma ?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:05 #21
x-gate.dk : Havde i en periode 3 - 4 domains hos dem. Det var også derfor vi kunne tjekke at ALLE brugere rent faktisk havde adgang til HELE FTP-serveren, samt at ALLE kunne slette så meget de lystede hos alle de andre brugere.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:07 #22
jeg mener at deres priser ikke er et godt grundlag...
og som du selv skriver i spm. 92815 " pris og kvalitet hænger sammen"
hvordan kan du så stå og anbefale www.cliche.dk...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:08 #23
x-gate.dk: Bevis det! 99,9¤'s garanteret oppetid tillader dem at være nede 8,58 timer om året (365 dage).

Der er hardware opgradering, linie opgradering. Så ryger der en router, et netkort .. en disk crasher, man skal evt. have nyt serverskab, ens linieudbyder har et problem = giver dig nedetid. Teledanmark får gravet et fiber kabel over = nedetid.

Tror du selv på at ALT den kan holdes inden for 8,5 time om året ?
Eller er det 8,5 time pr. server ?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:09 #24
jeg samler faktisk alt det jeg kan få om web-hoteller...
både cliche, web-sale etc.

og det eg fik fra n0rmality vil jeg naturligvis også bruge fremover...
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:10 #25
Jeg har fået et lille indblik i cliche's forretningsplan, og derfor anbefaler jeg dem. Der er en grund til at de kan sælge til så lave priser uden at gå på kompromis med kvaliteten.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:10 #26
hmm jeg kan ikke bevise det...

men jeg går ud fra at det passer når jeg spørger dem.. især palle (ejer af web-sale) kan læses i et andet spm.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:11 #27
x-gate: Hvad DU *mener* kommer ikke sagen ved. Hvorvidt Cliche's priser kan holde i længden ved kun de og what the hell do you care ?

Hvis ikke du kan lide lugten i bageriet kan du jo gå et andet sted hen ?
Ingen grund til at hænge folk ud for noget du ikke aner en skid om andet end at du har læst, hørt, set osv. Når du ikke selv har oplevet noget, så synes jeg du skal klappe i :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:11 #28
vil du så dele den viden med os andre...
for jeg har prøvet på at regne lidt på det og kan slet ikke få de priser frem..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:13 #29
x-gate.dk: Nej, nemlig ikke. Du har LÆST at de garanterer 99,9%'s oppetid .. men aner intet om om det holder IRL.

Cliche garanterer 99,7%'s oppetid hvilket efter min egen mening er mere realistisk .. det er 1,095 dag om året (26,28 timer). Over dobbelt så lang tid som web-sale.dk og alle de andre "99,%'s hosts" ..
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:14 #30
invisibleman >>
der er ikke noget forkert i det jeg gør...
og ja jeg tager mig af deres priser...
for jeg kan ikke få dem til at hænge sammen..
hvad nu hvis der opstår problemer har de de penge der skal til...
eller vil det blive som freepaq...
og det jeg har læst er noget som andre har oplevet..!
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:14 #31
Forresten gravede TeleDanmark da et kabel over så sent som i mandags. Det gav ca. 4 timers nedetid på praktisk talt alle større linier i hele Danmark. Selv Sektornet (der vist har linier hos UUNet eller lign.) var totalt dødt. Altså har web-sale 4,58 timers nedetid tilbage til resten af året.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:15 #32
x-gate: Hvis du kunne regne det ud kunne DU jo ligeså godt starte noget magen til ..

Cliche's budgetter og regnskab er for medarbejere only.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:15 #33
jeg stoler på folk og når jeg spørger dem forventer jeg at jeg får det ærlige svar...
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:17 #34
"og det jeg har læst er noget som andre har oplevet..!" : Nej - det du har læst er noget andre siger de har oplevet. Du ved ikke om de referer historien korrekt, eller om de overdriver fordi de, i et sekunds vrede, ikke helt kan styre sig.
Nope, jeg vil ikke komme nærmere ind på deres forretningsplan, nej, Palle er ikke ejer af web-sale, og mht. dine udregninger, så vil jeg gætte på at du har sådan ca. 20 ubekendte i din ligning - ubekendte, der udgør sådan ca. hovedparten af udregningen, og som du så må gætte dig frem til.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:18 #35
hmm tænkte jeg nok....

men lav mig bare sige det sådan...
jeg tror ikke på deres idé...
det er godt de skaber konkurrence, men jeg mener ikke man skal gå så langt ned i pris...
og derved gider jeg ikke at diskutere dette spm. mere det giver ingen mening...

n0rmality >>
vil du ikke lige give mig de domænenavne som du havde problemer med hos web-sale
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:18 #36
x-gate.dk: Nej, intet .. du må samle al den information du lyster :)

FreePAQ *er* og bliver noget lort. Det ved alle .. det er practically 'common knowledge' .. men fordi Cliche er billige behøver det vel ikke være noget lort ?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:19 #37
invisibleman >>

nej det gør de ikke...
men tror jeg bare....
men vi må se om et års tid...
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:20 #38
"men jeg mener ikke man skal gå så langt ned i pris..." : Så fordi de ikke lige følger din mening hagler du dem ned?

Og hvad vil du med de domænenavne? Pt. er alle undtagen et hostet på privat server.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:23 #39
nope...

men jeg så bare hvordan det gik med freepaq...

i starten var de gode nok...
men nu ja.....

jeg vil bare lige gå det igennem....
men hvis du ikke vil give mig dem kan det også gøre lige meget
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:24 #40
En af de større hosts (Azero eller deromkring) kan ikke tage Cliche seriøst siger de (ikke offentligt .. inside info :D) .. netop pga. priserne.. hvilke jeg selv synes er *lidt* for lave ... men nu ejer jeg ikke firmaet sååe :)

Når det er dyrt beklager vi os .. og når det er billigt beklager "vi" (læs: bl.a. dig) "os" også ... hvad er der galt her !?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:24 #41
x-gate.dk: Jamen hvad ville du med n0rm's domænenavne han har haft hos web-sale ?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:26 #42
Thomas : Du er i jantelovens hjemland - går det godt for andre springer vi på dem. :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:26 #43
jeg vil gerne tjekke om der er hold i det han siger i det spm...
vi får ikke ret meget at vide... derfor vil jeg gerne høre web-sales rapport
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:27 #44
x-gate.dk: Synd jeg ikke har det screenshot mere .. n0rm sendte mig nemlig et af FTP'en hvor man kunne se alle mapper ... :/

Tror du selv web-sale vil udtale sig om sådan noget ?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:28 #45
Thomas..?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:28 #46
David: Desværre ... :/
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:28 #47
x-gate: invisibleman aka. Thomas ... (Daugaard..)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:29 #48
hmm ved jeg ikke...
men jeg agter at prøve...
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:30 #49
hmm okay... nu er jeg med...

i to kender hinanden....

der har vi grunden....
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:31 #50
Thomas : Så er det godt jeg har screenshottet endnu (eller screenshottene, vi tog af alle berørte kunders mapper). Skal nok lige modde det lidt og uploade det, så x-gate.dk kan få sit bevis.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:31 #51
x-gate.dk: Grunden til hvad ? At vi deler sammen mening ? Nøø .. ikke rigtigt.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:32 #52
n0rm: CC til /me :D
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:33 #53
okay det vil jeg gerne... :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:33 #54
hvornår var det i tog det..?
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:35 #55
men det er rart der er nogle der rigtig gider at diskutere noget :))
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:37 #56
nå det er på tide jeg lukker ned...
kommer i morgen :))

// Henrik Henneberg
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 00:37 #57
Det er ved at være et stykke tid siden - før 92815 blev oprettet, som du nok kan gætte dig til.

Jeg skal lige søge 60 GB ting igennem på min disk - kan ikke huske hvor de ligger. :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
18. april 2002 - 00:40 #58
okay :)

jeg ser frem til at se de billeder... for så skal jeg nok give jer fuldt ud ret... :))
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 00:54 #59
Sikke en masse snak...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 00:56 #60
bacardil: En ligegyldig kommentar ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:01 #61
invisibleman> Syntes du?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 01:15 #62
www.rush.dk/temp/websale/root.gif
www.rush.dk/temp/websale/proof1.gif
www.rush.dk/temp/websale/proof2.gif

Jeg har dækket "lidt" af billederne, da de indeholder personlige informationer som jeg helst ikke vil have ud, men ellers burde de tale deres tydelige sprog.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 01:18 #63
bacardil: Hvis du ikke kan bridrage til debatten hvorfor så sige noget at all ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 01:20 #64
bacardil: For mig lød "Sikke en masse snak..." lidt a'la "Sikke en masse vås ..."
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:23 #65
invisibleman> Det kan jeg da også..

Jeg kan sige at vi har kunder som har en negativ holdning til os som cliche, azero, scannet m.f. Men sådan vil det altid være.

Jeg tror ikke der findes et webhotel som ikke har mindst en kunde der kan sige noget negativt om dem, men så længe der er flest posetive så vil jeg mene at webhotellet er sundt.

Det er gældende for os som for de før nævnte.

Alle kan finde fejl ved et webhotel, men sålænge at webhotellet får rettet disse fejl så snart de høre om den, så kan man ikke gøre det. n0rmality glemte vist at sige at der gik ikke mange timer fra den fejl blev kendt af os til den var rettet.

Men ellers kan jeg kun beklage at n0rmality har så mange dårlige oplevelser hos os, men ved at han da stadigvæk ligger med nogle ting hos os. Så helt dårlige kan vi vel ikke være.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:24 #66
invisibleman> Der tog du fejl. Jeg siger ikke at hverken n0rmality eller andre udtaler sig ukorrekt fordi de siger noget negativt, det vil man altid kunne finde om enhver virksomhed.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:26 #67
Rettet vers.

Alle kan finde fejl ved et webhotel, men sålænge at webhotellet får rettet disse fejl så snart de høre om den, så kan man ikke gøre andet. n0rmality glemte vist at sige at der gik ikke mange timer fra den fejl blev kendt af os til den var rettet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:35 #68
n0rmality> Er du helt sikker på at vi var nede i mandags?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 01:35 #69
bacardil : Og du glemte vist at sige, at det tog mig og Rasmus henved 3 timer at overbevise dig om, at du skulle lukke FTP-serveren ned indtil din medarbejder kom på arbejde og kunne rette fejlen.
Det hele startede omkring kl. 1 lørdag nat, kl. 4 lukkede Palle serveren, og kl. 11 dagen efter havde vi igen adgang.
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 01:36 #70
bacardil : Jeg ved bare, at det meste af det danske net var lammet grundet kabelskiftningen, deriblandt også Sektornet, som så vidt jeg er oplyst har linie hos UUNet - som Jer. Dog har jeg intet andet bevis for det. :)
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 01:39 #71
Men Palle har da helt ret - man kan finde fejl hos alle webhosts. Mit formål med hele denne debat var sådan set bare at påpege netop dette.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:39 #72
n0rmality> Nej, det glemte jeg ikke at sige, vi rettet fejlen som jeg har skrevet og det ellers kan jeg ikke huske denne sag ned i små detaljer, men tror nu ikke at den var der kl. 11 dagen efter.

Jeg kan huske at fejlen blev rettet hurtigt også var den sag ude af verden bare ikke for n0rmality og rasmus, men det er så jeres sag at i ønsker at bruge denne sag gang på gang.
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. april 2002 - 01:43 #73
n0rmality> Jeg ved at vi ikke var nede mandag, men ved at der var en del der havde problemer.. Men mindst ligeså mange gik fri.

Mit indlæg var bare at fortælle at alle har fejl og kan få "mere eller indre utilfredse kunder" som dig og rasmus åbenbart er overfor web-sale.dk.

Det var ikke for at redde denne fejl i land, det var en fejl som var der, men som jeg altid har sagt, så må disse fejl ikke opstår, men gør de det alligevel, så skal det rettet også videre.

Sålænage man ikke bare sletter mail fra kunder der har bemærket noget, men undersøger det og det kan tage tid og det siger du at det gjore dengang. Så kan man jo ikke gøre meget mere.
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. april 2002 - 08:45 #74
invisibleman:

Det med at regnskabet er for medarbejdere only passer ikke helt. SÅ vidt jeg husker er Cliche.dk et A/S og derfor har alle aktionærer og mulige aktionærer mulighed for at se deres regnskab for at beslutte om de vil bruge deres penge på aktier i Cliche.dk. Og angående budgetter, alle der er i bestyrelsen (og alle aktionærer)i CLiche.dk, har krav på at se et budget for det næste år for at se om det er noget de vilstå bag eller ej.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. april 2002 - 08:49 #75
praetorian: Læs venligst på Cliche's site.

Cliche I/S :P
Avatar billede itfree1 Nybegynder
18. april 2002 - 10:22 #76
Det er er sjovt at se at Mr.Invisibleman hem self i egen høje person deltage i debaten, det ser man ellrs ikke hverdag i denne kategori.

jeg mener jo at det sundt med lidt kritik for hvordan skal man ellers blive bedre i fremtiden.

Jeg mener lang fre at kunne se at Cliche I/S skal kunne have en god økonomi med webhoteller til 120 om året.

enten har i meget andet i tjener penge på eller også er jeres økonomi ikke den bedste.

men mr. invisibleman man skulle jo mene at du må have en intresse her siden du puster dig op på den måde.

ejer du noget af dem eller er du ansat i firmaet. det må være en af delene.

jeg har haft et webhotel hos Cliche I/S og var ikke imponeret man for hvad man betaler for det burde sige det hele
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. april 2002 - 10:41 #77
Hvis man behandlede sit valg af webhotel lidt professionelt, så behøver man ikke være en haj i økonomistyring for at se at cliche I/S ikke er langsigtet strategisk forsvarligt. Der er masser af cashflow, men dækningsbidraget må være ynkeligt.

Det er simpelthen ikke på sigt rentabelt, hvis du som bruger forlanger god service i form at proffesionelt mandskab og hurtige svartider, og få hoteller på samme server.

Jeg tror at Cliche I/S (som heller ikke har værdier nok i selskabet for at kalde sig ApS) har forsøgt at få en masse brugere hurtigt ved at tilbyde lav pris. På et tidspunkt bliver de nødt til at hæve prisen, og jeg tror ikke umiddelbart kunderne er loyale nok til at blive der når prisen matcher markedets seriøse aktører.

Hvis jeg ikke svarer på en evt. kommentar er det fordi jeg tit ikke får e-mails fra eksperten.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede rossonero Nybegynder
18. april 2002 - 20:29 #78
æøøhhh...jo....sikken en vældig situation. Vi kan vel godt blive enige om, at man får det man betaler for.
Er der nogen der kender til www.azero.dk ?. De er billige.
Hva kan det iøvrigt være at nogle steder koster et domæne snart 400,-kr og andre steder koster det knapt 100,-kr ...et domæne er vel et domæne
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. april 2002 - 20:31 #79
jeg havde engang Azero.dk og jeg smuttede fordi de ikke kunne leverer nogle socket connections. Ellers var jeg fint tilfreds med dem. Nu kan de iøvrigt også godt leverer disse connections.
Avatar billede startfirma Nybegynder
18. april 2002 - 20:37 #80
itfree1>

Invisibleman er vel forpligtet til lidt god omtale af Cliche nu da de hoster fotx.net :D

...gnæk gnæk
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2002 - 20:47 #81
azero? Det tog dem engang 25 dage at oprette et webhotel til mig. Så droppede jeg dem igen.
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
26. april 2002 - 20:30 #82
www.webhuse.dk er super gode, har aldrig haft nogle problemer med dem.
Avatar billede chrilller Nybegynder
29. juli 2002 - 04:03 #83
Eller måske www.bestil-webhotel.dk  ??