Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:45 Der er 60 kommentarer

html.. for 3 gang.. ISTEDET FOR AT LUKKE DET..

ISTEDET FOR AT LUKKE DET - ADMIN/COADMIN

hvad så med at sige det til mig og forklare hvorfor..!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:46 #1
Det HAR du fået forklaret... Eksperten er IKKE en reklamesøjle... Eksperten er et forum til udveksling af viden.
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:47 #2
ok.. men...... hvorfor fanden har i så en kategori med job?!
Avatar billede eazye Nybegynder
17. april 2002 - 20:47 #3
Nu må du da stoppe for f***en..!

/EazyE
www.breakdance.jaha.dk
Avatar billede hojben Novice
17. april 2002 - 20:48 #4
Du vil tage PENGE for det.... Eksperten handler kun med Point.. er det svært at forstå?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. april 2002 - 20:48 #5
Den er til folk der ØNSKER job udført og ikke folk der vil have jobs.
Avatar billede eazye Nybegynder
17. april 2002 - 20:48 #6
det er så man kan spørge om der er en der vil HAVE et job, som eks designer / programmør.!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
17. april 2002 - 20:49 #7
hojben > Kan jeg lige få reglerne på det punkt ? Så vidt jeg ved er der intet "ulovligt" i at gøre som f.eks http://www.eksperten.dk/spm/199646 selv om der er penge i det.....
Avatar billede janbach Nybegynder
17. april 2002 - 20:49 #8
må man give tilbud om vare som man ønsker at sælge?
Avatar billede hojben Novice
17. april 2002 - 20:50 #9
Bjarke > snak med admin eller en coadmin ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:50 #10
Bla. pga. diskutioner som denne, vil jeg ikke være en jobkategori i den kommende kategoristruktur.
Avatar billede janbach Nybegynder
17. april 2002 - 20:50 #11
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:51 #12
Det er sq da ikk ulovligt omk penge.. kender andre der har gjort det.. her..! og der er sket NADA
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:52 #13
bjarke, det vil heller ikke være lovligt i fremtiden. Denne type spørgsmål skal henvises til Sharksforum. Det kommer til at fremgå af det nye regelsæt. Indtil det er på banen, er det dog svært at argumentere for ulovligheden i det. :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 20:52 #14
Fordi andre gør noget behøver det ikke være lovligt.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:52 #15
Eneste gangbare "valuta" på Eksperten er point.
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:52 #16
Nåh.. så hvorfor sletter idet.. sys jeg er fejt..!
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 20:53 #17
klap nu bare kaje og skaf penge til dine dummebøder andetsteds inden din bruger bliver lukket
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 20:53 #18
zwirph : synes du ikke selv det er lidt latterligt..?
hvis folk virkelig vil tjene penge , arbejde ! så finder de folk på jubii , altavista ! folk som har brug for hjælp..måske er der folk her der ønsker din hjælp men du gør det helt forkert mark..

ikke fordi jeg har noget i mod dig..det ved du os godt!

/hexo - paw hellegaard
Avatar billede janbach Nybegynder
17. april 2002 - 20:53 #19
ender andre der har gjort det.. her..! og der er sket NADA ---> Det her er ikke en børnehave!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:53 #20
Fordi dit spørgsmål var en ren reklame...
Avatar billede hojben Novice
17. april 2002 - 20:55 #21
Og i øvrigt ville brugere her på Eksperten sikkert nok ha stillet spørgsmål hvis de ville vide noget om HTML.. istedet for at betale IRL penge for det..

Hallooo ;O)
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:55 #22
Har lige fået afvide .. at den coadmin der har slettet de her indlæg

var den samme som der slettede min gamle bruger her..

det har ikke en skid med spørgsmålet at gøre.. det er personligt

han sq fandme ikk være coadmin med den dømmekraft
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 20:56 #23
du har sq da heddet zwirph i al den tid coadmin systemet har kørt
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 20:56 #24
Mark !
slap af..hvad er problemet?
skriv til info@eksperten.dk !!!

/hexo
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. april 2002 - 20:57 #25
zwirph, ehm... jeg kender dig ikke... men havde jeg været coadmin havde jeg gjort nøjagtig det samme... så hvordan kan du sige det er personligt? :)
Avatar billede hojben Novice
17. april 2002 - 20:57 #26
Hmm hvordan skulle du ha fået det at vide?? det står ingen steder...
Avatar billede the_email Nybegynder
17. april 2002 - 20:57 #27
Prøv på www.sharksforum.com ....
Avatar billede janbach Nybegynder
17. april 2002 - 20:57 #28
der har måske været en grund til at han har slettet din bruger!?!
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:58 #29
Tak højben..

Fordi han har gjort det ved mange af mine brugere + indlæg

og.. hexo.. er du da admin?

har du icq.. så ka vi snakke derovre..
phunkypopcorn..
hed zred før..
så zwirph
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 20:58 #30
zwirph : Nej, jeg slettede ikke dine spørgsmål. Der er noget du har misforstået. Og ja, jeg slettede din gamle bruger zred.
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:59 #31
janbach - det var der ikke ved zred og det er 100 % rigtigt..
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 20:59 #32
N0rmality.. WHY!?!?
og.. hvem sletter dem såh.!?
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:00 #34
jAH OG.. EMAIL?
Avatar billede hojben Novice
17. april 2002 - 21:00 #35
ehh tak ?

mange brugere / mange indlæg.. tjaaa så er der jo noget om at du har fortjent at blive slettet ikke.. *g*

Coadmins sletter ikke brugere for godt befindende... der er ALTID en grund til det...
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 21:01 #36
Mark , jah har icq..du har os mit icq nr...din pade.. ;P
er ikke admin  , men kan godt følge den CoAdmin der har slettet dine indlæg !

#1 - CoAdmin må ikke slettet eller vuder en bruger til sletning..der skal min. være 2CoAdmin´s til det.!
#2 - mark har intet imod dig..men kan du ikke selv se det.?

/hexo
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:01 #37
hmm faktisk ikke....
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 21:02 #38
zwirph : Den diskussion havde vi på ICQ da jeg gjorde det. Det var dengang du kaldte mig idiot, nar osv., så jeg gider egentlig ikke tage den igen.
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:03 #39
Jah hvorfor tror du jeg kaldte dig det..?!?!

fordi du slettede min bruger uden grund.:!!!!!!!!!
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 21:03 #40
Mark !
mit icq nr : 119430119
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 21:04 #41
zwirph: ka du ikk mærke at stemningen ligesom er vendt imod dig - alle andre ved at det er forkert, så drop det nu bare og så er det nok glemt!

man må IKKE tjene penge på eksperten, eneste mammon er point

POPCORN'et :)
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 21:04 #42
zwirph : Som sagt, jeg gider ikke tage denne diskussion igen. Der var grunde nok.
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:04 #43
Jah os vildt fedt.. like 9 mod 1..
Avatar billede mlyager Nybegynder
17. april 2002 - 21:06 #44
9 mod 1 ... så kan det jo være at der er noget om det ...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 21:06 #45
Sååe zwirph .. mor er her .. så er det tid til at gå hjem :o) Nu ik vræle .. børnehaven er her igen i morgen ;)
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 21:07 #46
mark : dunno..synes ikke de er helt fair play fra din side heller..du skal da tage imod det du får af vide når du får svar!

/hexo - paw - analog

ved du nu hvem jeg er ;P
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 21:07 #47
"man må IKKE tjene penge på eksperten, eneste mammon er point"

Bummer .. Jacob får nok svært ved at betale server med points :/
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:07 #48
Bite me invisible..
Avatar billede mlyager Nybegynder
17. april 2002 - 21:08 #49
invisibleman >> he he...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 21:08 #50
zwirph: I'd rather not :) Jeg har det lige så godt :)
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 21:10 #51
*Hopper af det her spg..!*
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 21:10 #52
DELETE FROM users WHERE clue < 40;

Der ville lige ryge en 35 kilo brugere her på E. med det :D
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:11 #53
fattede jeg godt invisible.. min iq er faktisk meget høj så bugg off
Avatar billede mlyager Nybegynder
17. april 2002 - 21:13 #54
det skal den da også være for at undervise i HTML ... der er jo ... hva er det, 80 tags?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. april 2002 - 21:14 #55
zwirph>> det hedder ik.
Avatar billede janbach Nybegynder
17. april 2002 - 21:16 #56
Nu er det hele ved at blive lidt barnligt...er det hvad man kan forvente af "Eksperter"....stop nu!!!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
17. april 2002 - 21:31 #57
zwirph: Den slags udtalelser der som "min iq er faktisk meget høj" .. det giver jeg intet for. For det første er "iq" IQ (forkortelse af, på Dansk, Intelligens Kvotient) og for det andet så kan jeg umuligt tro på det.

Få et medlemsskab i Mensa, så kan vi snakke om at din IQ er høj :)
Avatar billede zwirph Nybegynder
17. april 2002 - 21:32 #58
Så lad være med at tro på det? like i care
Avatar billede oersted Novice
17. april 2002 - 23:38 #59
> ponkeypopcorn o.a.

Eksperten er et hjælp til selvhjælp-site, men ikke udelukkende det:
http://www.eksperten.dk/spm/199646 er det seneste eksempel. Opgaver udloves/ formidles; det økonomiske foregår udenfor sitet.

Søger man, plejer det at blive vel modtaget i Jobs>Fast kategorien

Ka det være så svært ?
Avatar billede hexo Nybegynder
18. april 2002 - 16:58 #60
;P