Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 15:48 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Design af logo...

Nogen der kan designe et flot logo til min portal på www.startlinket.dk, altså ikke bare tekst, men et eller andet logo som f.eks. på gatstart.dk?

Jeg kan sætte et link til din hjemmeside på fremhævet i f.eks. 1 måned og evt. også give lidt points...

Det skal bare passe til mit design og så regner jeg med at det skal være til venstre i toppen...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 15:59 #1
lover intet, men er i det kreative hjørne, så ligger lige på noget

(og så er det forresten da en forkert kategori - skal over i freelance, få en coadmin til at flytte spm)
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 16:00 #2
ligger=kigger
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 16:03 #3
Spørgsmål flyttet. :)
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 16:26 #4
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 16:32 #5
Kan lave et logo til dig for 100point´s + mit link på din side i 1månde..?

giv mig 20min. så har jeg noget klar til dig..!
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 16:46 #6
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 16:48 #7
punkypopcorn ;) meget nice lavet , men tror gerne ha vil ha det til at passe sammen med den der bue..og sådan jeg ser på det er det svært at putte lige netop det der ind..men ok..hans valg..har et "Grimt" klar om 5min..vis min ftp vil hakke sig vej.. ;P

/hexo
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 16:49 #8
han = ha.. ;))
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 16:52 #9
www.cade.dk/sl.jpg om 5min , så virker det..;)
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 16:55 #10
damn , min ftp srv. fucker op..
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 16:55 #11
så må han jo sige til - det er svært at lave noget der passer i den bue der, og den skulle vel heller ikke være så svær at lave om, den er jo nærmest umulig at designe det ønskede til.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 16:59 #12
Undskyld hvis det var en forkert kategori...
Men den skal IKKE passe ind i buen, jeg har nemlig tænkt mig at droppe den.
Så det skal bare være et der kan være dér i hjørnet.

Iøvrigt, hvis I får lavet noget at jeg kan bruge, så vil jeg gerne have Photoshop/paintshoppro filen, så jeg selv kan ændre i det...

Men søger sådan set bare en idé til et logo...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:01 #13
nåmen må vi ikk lige høre nogle reaktioner??
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:02 #14
phunkypopcorn -> Dit første link virker ikke...

Og iøvrigt, så regnede jeg med et i samme farver...

Men jeg vil gerne have noget, så som på gatstart.dk, hvor g´et passer lige ind i ringen...

Altså hvor det f.eks. var indlysende at noget passede samme med nogle tegn...
Avatar billede hexo Nybegynder
17. april 2002 - 17:02 #15
hm..okey da..så går jeg i krig igenner..!
Avatar billede micsmi Nybegynder
17. april 2002 - 17:06 #16
Hej Startlinket!!
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:07 #17
hexo -> Okay... Jeg skal nok sørge for at give points til jer...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:07 #18
Hej micsmi...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:10 #19
ved godt at det første ikk virker
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:26 #20
det passer mig meget dårligt at arbejde i windows/østersø grønne farver (der er jo grænser for hvad jeg vil ligge navn til ikk *GG*) og det er nærmest umuligt at finde en figur som passer fint til navnet andet end en figur der dækker halvdelen af ordet der passer dertil, så jeg tror nok jeg står af her

POPCORN'et ;)
Avatar billede micsmi Nybegynder
17. april 2002 - 17:31 #21
Startlinket > Har du fået lavet et logo ?
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:32 #22
Ærgeligt...
Hvordan har du lavet det dér i dit logo så?
Hvordan er det lavet?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:34 #23
hva for noget i hvilket logo???
Avatar billede micsmi Nybegynder
17. april 2002 - 17:36 #24
phunkypopcorn >
Jeg tror han mener i dit logo
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:38 #25
jamen i mit eget på min side?? eller det jeg har lavet til ham?? og hvad er det han spørger om hvordan jeg har lavet??
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:40 #26
phunkypopcorn -> Ja, det logo at du lavede...
Hvordan er det lavet, så ringen tilpasser sig rundt om teksten?
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:42 #27
med pencil, bare lidt brug af layers (hvor man ændrer opacity så man ka se noget, så er den fis slået)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:48 #28
Hmm...
Det med windows/østersø grønne farver forstod jeg ikke...
Efter hvad jeg vil mene, så er baggrundsfarven grå...

Du skal jo se helt bort fra det gamle logo...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:52 #29
jamen jeg vil sq da heller ikk lave det i grå - det er lige så kedeligt, grå grå og grå bliver altså for kedeligt....
du srve på siden, man bliver jo deprimeret af det der
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 17:55 #30
Okay, så vil jeg gerne selv lære hvordan at der bliver lavet det dér hvide hul til teksten inde midt i ringen, at der tilpasser sig lige til teksten?

For jeg skal jo også lige selv kunne lave et nyt hvis jeg på et tidspunkt ændrer design...
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 17:59 #31
du tegner det bare med dit pencil-værktøj (udenom teksten), og derefter sletter du selvfølgelig det område du har tegnet udenom
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 18:06 #32
Det kan jeg sgu ikke finde ud af...

Hvis du bruger paintshoppro, så må du kunne komme med filen, så jeg selv kan gå ind og rette det til...
Avatar billede micsmi Nybegynder
17. april 2002 - 18:06 #33
*
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
17. april 2002 - 20:20 #34
Hmm...
Det fik jeg ikke noget ud af...

Jeg må se om jeg ikke kan finde et andet sted at få et lavet...

Så jeg lukker og tager mine points med mig igen.
Men tak for eksemplet...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. april 2002 - 15:58 #35
phunkypopcorn -> Skal jeg skrive teksten først, og derefter hvordan laver jeg det???
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2002 - 16:25 #36
http://www.phunky-popcorn.dk/eksperten/199513/startlinket2.jpg

og så må det heller ikke blive kedeligere inden de sidste brugere tager flugten....

ved sq ikk helt hvorfor jeg lavde det, havde jo besluttet mig for at lade være..... medlidenhed måske.... men du bruger det jo nok alligevel ikke *GG*

POPCORN'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. april 2002 - 16:36 #37
phunkypopcorn -> Det var nu ikke meningen at du skulle lave et...
Du skulle bare forklare mig hvordan at jeg selv kunne lave et...

Jeg bruger Photoshop 6.0
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
18. april 2002 - 21:34 #38
Vil du så ikke fortælle mig det?