Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:09 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hva synes DU

Hej alle

Jeg har denne her side.. det er stadigvæk en beta, indholdsmæssigt, men designet skulle være færdigt..

Hva synes I ???

http://131.164.232.146/volleyportal

Thomas
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. april 2002 - 15:11 #1
Siden kan ikke vises
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. april 2002 - 15:11 #2
Extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemly Langsom ZZZZzzzzzZZZZZ
Extremt mange Røde krydser hvor der skulle være billeder

IE "Den der er i win 2k"
8 Mbit linie

MC
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:14 #3
der er sku ikke andre der har probs med at køre via min IP... :(
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:15 #4
øjeblik prøver lige at uploade...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. april 2002 - 15:21 #5
Jeg kan stadig ikke se den.. Den skriver bare at der er for mange brugere på webstedet i øjeblikket.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. april 2002 - 15:22 #6
Jeg kan godt se den men der er mange fejl i toppen med Røde kryds i
MC
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:29 #7
2 sek, så er jeg tilbage med en bare adresse :)
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:35 #8
her er en forhåbentlig bedre adresse....

http://www.team-chefen.dk/volleyportal/

Thomas
Avatar billede fangel Nybegynder
17. april 2002 - 15:36 #9
hmm.. virker for mig...

syntes den er pæn... ret pæn...

Dea_PG
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:38 #10
jeg tror faktisk også at den anden vil virke nu... der er bare fordi at det blev kørt fra min maskine, og så kommer der mange ind, og det er det ikke "vandt til", og gik der kludder i det... :)
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 15:38 #11
Okay smutter nu, kigger på svar i aften.. ses..
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. april 2002 - 15:39 #12
Ja ja ja ja nu ligner det noget
Meget godt design
Gode farver.
Overskuelig

_Negativitet.
Husk at bruge billeder i din text,

I næsten et helt år gennem 8 hårde kvalifikationsstævner med utrolig mange hårde kampe udover seniorturneringen, pokalturnering, sjællandsmesterskaber, forberedelsesstævner samt utrolig mange træningstimer, har Amager VKs herreynglinge prøvet igennem dette års nye turneringsstruktur prøvet at kvalificere sig til Danmarksmesterskaberne, hvor alene de seks højestrangerende hold var sikre på at kvalificere sig direkte, mens lavererangerende hold har måttet ansøge om wildcard for at komme med på de sidste to pladser.

Vi havde inden dette års turnering regnet med en meget svær opgave for at kvalificere os direkte til DM, idet holdet stadig kun er 1.årsynglinge og kun har spillet volleyball i få år, hvorfor målsætningen i år primært har været på oprykning i seniorturneringen samt deltagelse i DM, for at høste noget erfaring. Men målsætningen har, trods mange skader, åbenbart været sat for lavt, for ynglingene har stormet igennem turneringen og sluttede som nr. 3 på ranglisten, og vil få en seedning i den øverste del - formentlig som nr. 3 eller nr. 4.

Nu har vi kvalificeret os og vil selvfølgelig gerne slås for at overgå vores seedning som kronen på vores værk på denne rigtig flotte sæson, hvor drengene virkelig har arbejdet hårdt. Men vi får brug for al den moralske støtte og opbakning som vi kan få fra supportere, forældre, klubmedlemmer samt andre interesserede til disse afgørende kampe, hvor nerver, held og marginaler nemt kan få afgørende betydning, hvorfor vi selvfølgelig gerne ser alle støtter bruge en eller flere dage denne weekend på at skabe nogle fantastiske rammer (i lighed med sidste års fantastiske DM) og igen give drengene nogle uforglemmelige succesoplevelser.

DM for ynglinge spilles i dagene 27-28. april 2002 på Fyn i Ringe med Midtfyn VK som arrangør.
Kampene afvikles enten i Ringe Fri- og Efterskoles hal eller i Midtfyns Gymnasiums hal.

Er en meget stor text, Med lidt billedere og sådanne vil den bliver meget mere overskuelig og overkommelig

Keep up the good work

MC
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. april 2002 - 15:47 #13
Øv... Nu er det min tur til at få alle fejlene.. Der er bare en masse krydser.. Når jeg så har højreklikket og klikket på vis billede på dem alle, kommer det til at se meget godt ud.. Men det virker altså ikke ordentligt.. Jeg kan stadig ikke se bunden af nettet i bunden af siden fx.. Tilsvarende stykke på højre side er også bare gråt.. Jeg ved ikke hvad der er galt men man bliver selv nød til at markere teksten i toppen for at se at der står "Velkommen til VolleyPortal.dk" Altså det er skrevet med hvidt.. Men jeg glæder mig da til at det kommer til at virke..
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
17. april 2002 - 17:35 #14
siden kører utroligt langsomt!!!!

kristian thostrup
thostrup_kristian@hotmail.com
www.tipsraad.webbyen.dk
Avatar billede thb Nybegynder
17. april 2002 - 23:14 #15
er der ikke andre der har nogle bud.. ??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:48 #16
Tror ikke du får flere bud.. Tror godt du kan lukke..
Avatar billede thb Nybegynder
20. maj 2002 - 02:40 #17
længe siden... :)

Jeg har released siden... og den er på www.volleyportal.dk det er ved at blive stort... :)

Håber at i lige kigger igen... og så skal jeg nok give point... :)

Thomas