Avatar billede astride Nybegynder
17. april 2002 - 13:14 Der er 3 kommentarer

Problemer med visning af layers i IE 5.0 & 5.5

Jeg skriver her fordi jeg går ud fra at problemet er i mit cross-browser java script: jeg har lavet en html-side med eksternt css, og layers placeret i div-tags, men når man åbner siden i IE 5 og 5.5 placeres lagene 200px længere nede end de burde. Det ses fint i IE 6 og Netscape 6, nogen ideer og løsninger?
Avatar billede astride Nybegynder
17. april 2002 - 13:16 #1
Ups, jeg glemte link: http://m-tec.dk/its/test/
Avatar billede ras2000 Nybegynder
17. april 2002 - 15:57 #2
Det ser nu fint ud i min 5.5'er. Jeg kan nu ikke se at du bruger nogen layers, kun divs. Jeg tror du får større problemer i ældre versioner af ns.
Avatar billede astride Nybegynder
17. april 2002 - 16:07 #3
Tak for det, men jeg fandt lige ud af det, problemet var såre simpelt: jeg skrev valign=top i cellen hvor mine div-tags lå, og det løste problemet, men tak alligevel!