Avatar billede cholm Nybegynder
17. april 2002 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.ladbrokes.dk

Er der nogen der har erfaringer med dette bookmaker firma ? http://www.ladbrokes.com/sb3_portal2?

Jeg er absolut ingen spillefugl (tror aldrig jeg har købt en lottokupon), men her er det tilsyneladende muligt at sætte selv små beløb på bare en kamp. - Det er da fristende lige at prøve hvordan det virker...

Hvordan er beskatningsreglerne egentlig ? Firmaet ligger jo i England. Skal man så skrive gevinster på selvangivelsen, og hvor meget skal man betale i skat ?

/cholm
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
17. april 2002 - 12:10 #1
Brug centrebet.com, det virker bare
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
17. april 2002 - 12:11 #2
ups. der skal lige www foran
Avatar billede kristianthostrup Nybegynder
17. april 2002 - 14:41 #3
penge i skat skal du ikke tænke på!

hvis du ikke er den store spillefugl og har brug for nogle råd så kig på min hp jeg ligger somregel et par kampe sammen med odds fra tipstjenesten
kig ind på den første måned fik jeg 10.000 kr. i overskud!

kristian thostrup
thostrup_kristian@hotmail.com
www.tipsraad.webbyen.dk

p.s. bare fordi jeg ikke kan finde ud af atlave hper specielt godt betyder det ikke at jeg ikke kan tippe
Avatar billede cholm Nybegynder
23. april 2002 - 14:49 #4
food4u.dk >>> Det var jo ikke lige det spm. gik på...

kt >>> "penge i skat skal du ikke tænke på..." Det gælder selvfølgelig for for spil på tipstjenesten, men det var jo heller ikke lige det jeg spurgte om...

/cholm