Avatar billede razorgoose Nybegynder
16. april 2002 - 08:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

strømforsyning

jeg har en server med 4 HDD i nu,men skal have flere i :)
men er det muligt at bruge en strømforsyning til det,altså en strømforsyning til hdd alene uden at connecte til motherboard????

Razorgoose
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. april 2002 - 09:01 #1
Du skal nok lave en smule om inden i den, da den ikke vil kunne tændes uden at være connected til et motherboard...

Det er en mindre operation at ændre lidt i PSU´en... en tang og et par samlemuffer burde klare jobbet..

-Anders
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
16. april 2002 - 10:23 #2
De fleste PSU'er kan sættes sammen med et specielt stik, som burde sidde på din PSU

Hvorfor skal du bruge en extra PSU?
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. april 2002 - 12:52 #3
da jeg har 4 HDD iøjeblikket og skal have cirka 2-4 mere i om et par dage,så kan powersupply ikke klare det og gider ikke købe en større hvis det kan lade sig gøre på denne måde :)

razorgoose
Avatar billede razorgoose Nybegynder
19. april 2002 - 12:53 #4
sorry A-torsten  hvordan gør jeg så du også får nogle point ???

Razorgoose