Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 09:38 Der er 16 kommentarer og
5 løsninger

Hvor kan man få ADSL

Hej exp´er

Jeg skal bruge en mindre ADSL linie (ca. 256/64)

Hos hvilke udbyder kan jeg få det !!

Link tak !!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. april 2002 - 09:38 #1
www.cybercity.dk er da en af dem
Avatar billede jin Nybegynder
15. april 2002 - 09:39 #2
Er det ikke hos din lokal teledanmark forhandler ???
Det tror jeg, men er ikke sikker !
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. april 2002 - 09:39 #3
soooorry - jeg så ikke den MEGET lille upload du vil ha ..
Avatar billede jin Nybegynder
15. april 2002 - 09:40 #4
Eller også, har jeg misforstået spm'et ! ??

Jeg er ude :-) !
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 09:41 #5
Jeg er meget tilfreds med Teledanmark Bredbånd 256/128
Avatar billede bong20 Nybegynder
15. april 2002 - 09:41 #6
Jeg mener ikke du kan få det som en ADSL forbindelse når du ikke skla have 256/128. Men du kan få det over kabel nettet. Altså TVstikket. Hvis det understøttes i din by
Avatar billede taskmgr Nybegynder
15. april 2002 - 09:42 #7
Prøv at se på den her...
Så den i metroXpress imorges :)

http://www.internetkvalitetsguide.dk/
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 09:43 #8
tag jer ikke af tallene jeg har skrevet DET ER CA. .... den skal bare være lille
Avatar billede markma Nybegynder
15. april 2002 - 09:43 #9
Tjek lige først om du har et tv-antenneanlæg du kan få det igennem, det er nemlig billigere :)
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 09:43 #10
Det er jo ikke specielt en fordel at have lav hastighed, med mindre du netop får et godt produkt til lavere pris af den grund.
Men kig først og fremmest på prisen og teknikken.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
15. april 2002 - 09:46 #11
Hmm... man ka sgu få en 4mbit linie hos Sonofon for 1500 om måneden.
Får jo blod på tanden :P
Avatar billede jakeman Nybegynder
15. april 2002 - 09:47 #12
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 09:47 #13
Jeg synes, det bedste ved TDC Bredbånd er, at det er en ren ethernet forbindelse. Du kan styre det 100 % selv uden at skulle installere ekstra programmer fra udbyderen.
Avatar billede shaggy Nybegynder
15. april 2002 - 09:48 #14
Så vidt jeg ved kan du som erhvervskunde vælge imellem lidt flere løsninger ved TDC, Cypercity, WOL og så videre, men jeg tror altså ikke at der er nogen der udbyder 256/64 vi adsl! Hvis du er privat kunde så køb en 256/128, det er ligefør jeg tror det bliver dyrere at finde en 128/64

Du kan finde tilbud på adsl linier på følgende adresser:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/
http://signup.tiscali.dk/index.phtml?signupid=caa44ac38b52c431eed35ef8d8fe5ad8
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2537.htm
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
15. april 2002 - 09:51 #15
prøv at kigge på http://www.xdslinfo.dk der er sammenligninger af de billigste ADSL linier.
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 09:51 #16
Valget afhænger også af, om du har behov for fast IP-nummer. Det kan man ikke få alle steder. Med den lave hastighed tænker du nok ikke lige på webserver, men der kunne vaære andre applikationer, hvor du ville have fast adresse?
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 09:53 #17
boris >> jeg har ikke bruge for fast IP-adresse !!!
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 09:59 #18
Hvis du ikke har brug for fast IP, så undgå det, for det er mere sikkert uden.
Avatar billede boris Mester
15. april 2002 - 10:08 #19
Afhængig af hvor du bor har du en eller flere muligheder for udbyder.
Jeg ville ikke bruge f.eks. Opasia Netexpres, fordi den forudsætter særlige programmer, der skal installeres.
TDC bredbånd er simpel netforbindelse. det betyder, at det er ganske enkle indstillinger af Windows, som du selv kan have overblik over.
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 11:08 #20
takker for responce
Avatar billede jensanders Nybegynder
01. juni 2002 - 17:42 #21
Komplet oversigt findes her:
http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm