Avatar billede Tordenfusk Seniormester
15. april 2002 - 01:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

smøger

kan man bestille smøger over nettet for det vil dælme væra rar
gider sq ik lette røven, tror jeg heller ik der er mange af jer der gør
Avatar billede hindu Nybegynder
15. april 2002 - 02:05 #1
Nej, men jeg har tænkt på at lave en 'du-ringer-vi-bringer' kiosk til doven folk som fx. dig...
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2002 - 09:28 #2
man kan godt bestille smøger over nettet ... jeg har adressen liggende der hjemme. Poster den her i aften
Avatar billede gryn Nybegynder
15. april 2002 - 12:06 #3
lytter med
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. april 2002 - 12:07 #4
ehh..og betale 40 kr i fragt? gg..
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. april 2002 - 12:24 #5
Hvad med at få din egen lokale pusher??
sådan en 10årig der godt må for forældrene, og som xx antal gange om måneden kommer med smøger, cola og kaffe??
Prisen?? tja... PUHA :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
16. april 2002 - 17:54 #6
lyder fedt nok chewie har nemlig hørt en pipfugl synge om at det faktisk ik bliver dyre noget med inkl fragt uden at komme over de 33 kr som de koster idag for 20 Prince.
har oxo tænkt på det der med en lille budbringer men han ska sikkert ha lån såååå det glemmer vi bare alt om.
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. april 2002 - 17:57 #7
de har lavet en net kiosk i aalborg kan selvfølgelig ikke huske addressen, men der kan man vist få alt muligt som man kan få i en almindelig kiosk og de bringer så ud til en. Men det hjælper jo ikke hvis du er fra sjælland, men kig efter det måske er det også i dit område :)
Avatar billede Chewie Novice
17. april 2002 - 08:56 #8
Sorry ... jeg glæmte det total i går og nu sider jeg selfølig på arbejde igen (PIS) ... jeg prøver igen i aften

det skal lige siges at kiosken ligger i udlandet !! så leveringstiden er nok ikke samme dag ... men de er vist nok billigere
Avatar billede Chewie Novice
17. april 2002 - 16:18 #9
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. april 2002 - 16:27 #10
Available in United States of America and Canada only

Derudover tror jeg de er dyre i porto og told
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
17. april 2002 - 18:53 #11
^ hehe det tror jeg oxo de bliver ^. men jeg bor i MidtJ så det med den der ligger i ålborg lyder ok så mangler vi bare et link til den og når det er på plads skal jeg ik lette røven efter smøger mere juuhuuu.

"læenge leve dovenskaben" :)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
08. marts 2003 - 15:34 #12
æv