Avatar billede 9in Nybegynder
14. april 2002 - 21:42 Der er 2 kommentarer

Flash med mouseover

Jeg har en BUTTON som skifter billede når man kører musen henover.
Først er der baggrundsmusik, når musen kører henover BUTTONEN skifter musikken sammen med billedet.
Når man klikker opstår der en ny lyd.
MEN:
Lydene afløser ikke hinanden - de blir ved OVEN i hinanden - og starter også igen og igen når man kører musen frem og tilbage.
Så hvordan får jeg dem til at stoppe når jeg laver en nu mouse over?
Avatar billede iggi Nybegynder
14. april 2002 - 23:01 #1
du kan sætte denne action
on (rollOver) {
    stopAllSounds ();
}
før den action der får musikken til at spille

Hvis du stadigvæk ikke kan få det til at virke, så send din fil til mig så vil jeg se om jeg kan løse dit problem

iggi@ofir.dk

mvh iggi
Avatar billede answermaster Nybegynder
15. april 2002 - 10:38 #2
Det er rigtigt hvad iggi skriver!