Avatar billede nbn Nybegynder
14. april 2002 - 13:37 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Gendanne hd, også når data er skrevet til drevet?

Er det muligt at gendanne noget data fra et formateret drev når der installeret windows oveni? Tænker det nok kun er de 1-2 gb der lå under windows der er tabt, men sådan hænger det måske ikke sammen? Harddisken var i øvrigt FAT32 inden formateringen og NTFS efter.
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 14:06 #2
Ja, det er det der er faktisk 1 del programmer til den slags.
Har selv haft 1 del forskellige men den eneste af dem jeg kan huske er lost and found.
Leder lige efter nogle.....

/omgangsdyret
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 14:13 #3
Har ik tid mere nu, men jeg skal nok lede senere...:)
Avatar billede nbn Nybegynder
14. april 2002 - 14:21 #4
Har også fået lidt at vide i spørgsmålet: http://www.eksperten.dk/spm/197533

men der bliver bare sagt det ikke er muligt at gendanne når der er skrevet til drevet, og det ville jeg gerne høre om er rigtigt?
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 14:23 #5
Hey fandt lige ud af jeg har 1 program liggende der kan..:)
Når jeg er tilbage får du lige 1 link:)
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 16:12 #7
Så er jeg tilbage med 1 link..:)
http://80.63.226.154/exp-download.exe
Det er nok bedst du downloader det hurtigst muligt fordi jeg har 1 skiftende dynamisk ip, så når jeg genstarter får jeg 1 anden...

/Omgangsdyret
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 16:13 #8
V mig skal jeg kopire linker til adresselinien før det virker.

/Omgangsdyret
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 16:30 #9
Mht din kommentar fra kl: 14:21:04
Hvad mener du helt præcist?

/Omgangsdyret
Avatar billede nbn Nybegynder
14. april 2002 - 17:10 #10
Som et svar til mit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/197533 bliver der sagt det ikke er muligt at gendanne noget data fra det formaterede drev eftersom windows er blevet installeret på den formaterede hd.

Jeg spøger så om det virkelig er rigtig alt data er tabt når der er installeret noget efter formationen, eller om det blot er de 1-2 gb windows fylder der er tabt?
Avatar billede nbn Nybegynder
14. april 2002 - 17:13 #11
Kan ikke få linket til at virke.. også selv jeg kopiere linket til adresselinjen..
Hvis du er på icq er mit nr. 101924422
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 17:36 #12
Tilføjer dig lige til icq....
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 17:38 #13
ICQ's database er åbenbart nede lige nu, så dn kan ikke finde dig i databasen..:(
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 17:39 #14
prøv om du kan tilføje mig: 151776512
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 17:43 #15
Jeg har haft genstartet men ipen blev ikke ændret det kan være du prøvede at downloade mens jeg genstartede

/omgangsdyret
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 17:50 #16
Jo, du kan godt hente data selvom du har installeret windows igen...:)
Jeg har 1 gammel skod computer stående, som jeg prøvede dette på, der fandt jeg data fra 1996 hvilket e det år den er fra.
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
14. april 2002 - 19:41 #17
Så er du tilføjet min icq
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
15. april 2002 - 20:03 #18
Hva.... Har du tænkt dig at vende tilbage?
Avatar billede nbn Nybegynder
17. april 2002 - 13:15 #19
er først hjemme igen fredag... så spørgsmålet ligger stille ind til da.