Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 10:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bruger administration i Win XP ??

Hvordan kan jeg sørge for at når en anden bruger logger sig på, ikke "åbner" et bestemt program, f.eks. min kone, hun bruger ikke ICQ, og så er der ingen grund til at det starter op når hun logger sig på, og jeg har flere andre programmer som starter når jeg logger mig på, som hun ikke har brug for ??
Avatar billede resten Nybegynder
14. april 2002 - 11:02 #1
Start-kør-skriv msconfig og fjern så de programmer som der ikke skal starte op.
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 11:18 #2
Det har jeg prøvet, hvis jeg gør det så kommer det til at gælde for alle brugere, og det skal det jo ikke, det skal kun gælde for én bruger ??
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2002 - 11:35 #3
når du opretter en bruger på din maskine, så får brugeren automatisk sin egen mappe under Dokument and Settings, og i den brugermappe finder du også en startmappe, der kan du fjerne de programmer som din bruger ikke skal bruge.
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 11:40 #4
retaxes>>
Det virkede, men du må lave et "svar" så jeg kan give dig pointene :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2002 - 11:43 #5
hehe, jeg sad først og tænkte på All users og Default users og var lige ved at droppe spm., men kom så lige i tanker om brugermappen ;o)
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 12:04 #6
OK, tah for hjælpen :-)
Avatar billede mib33 Nybegynder
14. april 2002 - 12:11 #7
tah=tak
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2002 - 12:12 #8
Takker for pointene

www.fotx.net/retaxes